• Nynnie

Mars 2007

Undrade om det inte fanns någon tråd för denna månad? Eller har jag bara missat den??

• Svar på tråden Mars 2007
  • Nynnie

Ja, då börjar nedräkningen på riktigt Drygt två månader kvar nu tjejer....

• Marsfrulan

Hej!
    Här kommer en marsbrud till! Närmare bestämt den 10-de. Det blev rätt hastigt bestämt nyligen, vi hade oktober bokat innan. Men nu kommer vi att ha ett förmiddagsbröllop med lite bubbel, tilltugg o sen kaffe o tårta på det, sen åker vi till Thailande sent på kvällen. Så nu blev det lite panik med planeringen. Som tur var fanns det plats på feststället, tillika vigselplatsen, och snart ska jag prova klänning. Spännande!!!
    Sen ska vi beställa ringar, posta inbjudningar. Phu, svettigt men det ska gå!

• Mars-07

Vi gifter oss den 24:e mars i Dalarna. Har hemlighetsplanerat hittils. Har ni hittat era klänningar och ring?

• Marsfrulan

Mars-07:
    Nej, vi ska snart in o kika på ringar o klänningar ska provas 9 januari. Men jag är lite nervös över det, att det inte ska finnas så mycket att välja på för jag drar stl 48-50, och då måste jag välja på det de har hemma i den stl. Hinner inte beställa någon som inte finns hemma, typiskt!

• Mars-07

Jag har äntligen bestämt klänningen men inte mycket mer. Inbjudningar ska gå ut senast i morgon men de är långt ifrån klara. Har ni skickat era?

• Fru mars

Våra är skickade! Skickade för ett tag sedan eftersom vi har en del långvägade gäster. Är skönt när inbjudningarna gått ut, då känns det mer verkligt och dessutom förstår folk varför man varit så otillgänglig och hemlighetsful

• Fru mars

hemlighetsfull så klart (eller var det ful? )

• Nynnie

Jag har haft klänningen hängande sedan september och ringarna fick vi hem ett par veckor innan jul :o))

Är nu mest inne på detaljplaneringen.

• Nynnie

vi skickade ut inbjudningarna i oktober
    kan ju tyckas lite tidigt men jag tyckte det var lika bra när många bor långt bort och kanske vill ha tid att bestämma sig...

Just nu har jag JÄTTENOJJA över brudbuketten. Ska höra med floristskolan på orten om dom har möjlighet att tillverka den. Vet inte hur det gick till när jag helt glömde bort den :-/

Rigde kyrkan igår oxå, för att höra hur nära inpå bröllopet man skall ha möte med prästen. Hon sa två veckor innan, och då vet inte jag om jag hinner beställa hem Vigselprogramen i tid. Vilka bitterljuva problem man kan ha

• ÖÖÖ

Jag gifter mig 31 mars troligtvis (bara vi får ett okej från vigselförättaren), borgligt med 30 gäster med middag efteråt

• Nettisens

Åh Hej flickor!
    Här är en marsbrud till!
    6 Mars blir vi vigda.
    Det e ju baskeme snart ju!!

Uj uj !

• Nynnie

Jepp! Nu är det inte långt borta.

Vad tror ni om enris på borden med vita nejlikor instuckna här och var?

Sitter och skriver på Vigselprogrammet. Känner att jag måste göra det själv eftersom vi inte får träffa prästen förens ca en vecka innan vigseln.

Om man ska ha en dikt med under cermonin, var tror ni är det bästa stället att ha denna på?

• Nettisens

tror det blir jätte vackert, Nynnie!
    stämmningsfullt på nåt vis.

Själv har jag idag provat hela utstyrseln för att prova ihop med smink och olika frisyrer.
    Kluven till om jag ska ha utsläppt (ganska kort) hår el om jag ska ha löshår .
    Sen e det det här med slöja...eller inte.
    Ugh vilka kära besvär :)

Svar på tråden Mars 2007