• Nynnie

Mars 2007

Undrade om det inte fanns någon tråd för denna månad? Eller har jag bara missat den??

• Svar på tråden Mars 2007
  • Knyttet Andersson

Vi ska också gifta oss i mars den 17:e i Östersund men jag kan inte heller säga att jag har nojan än, men lite panik har jag över mat och musik som ej är bokade..

• ehjärtac

Hej! Vi ska gifta oss den 3 mars! Skulle garna motta tips pa dukning, goda grejer till buffen, var man hittar vita skor nu etc etc...

• Marskatt

Wow! Nu har "marsianerna" börjat vakna till liv tror jag!

• amd

Mars katt!!
    jag ska gifta mig den 3Mars med stadshuset..du?

• Marskatt

Frösö Kyrka. Kommer från ett litet ställe utanför Östersund från början, men vill inte gifta mig i den kyrkan då den bl a är för stor (vi blir väldigt få) o jag känner heller inte att jag har någon riktigt anknytning till den orten längre. Dessutom har jag andra band till Frösö Kyrka, då jag har ett antal mycket nära släktingar begravda på kyrkogården där - det blev helt enkelt det mest naturliga valet för oss. Funderade länge o väl på Rådhuset istället, men nu blir det så här o vi känner oss väldigt nöjda med valet.

• bröllopivinter

ja tips på var man hittar vita skor nu skulle jag också vilja ha om nån vet! Förrutom om man köper i brudbutik då, men det blir lite för dyrt för vår budget....

• Nynnie

Har nyss talat med pastorsexpen och fått veta att vi troligtvis får den kantor vi vill ha men att vigseln kommer att förrättas av en vikarie. Vet inte vad jag tycker om detta men...

Ska ringa och boka tid med resturangen för att planera färdigt menun och dukningen. Jag vill ha små vita ljuslycktor (typ IKEAs 2 kroners) och genomskinliga glasvaser med vita tulpaner i, enkelt men elegant

• Marskatt

Själva söker vi med ljus o lykta efter en speciell organist som vi hade velat ha... men han verkar i princip utplånad från jordens yta! Såg hans namn på en av svenska kyrkans hemsidor, men nu verkar det som att de plockat bort honom. Kanske ska göra mig dum o ringa runt till pastorsexpeditonerna o fråga efter honom... Annars får jag sätta syster på att leta, hon känner ju killen rätt väl sen tidigare.

I övrigt tror jag att det mesta är klart! Nu filar vi på menyn, o ska väl träffa den som ansvarar för vår middag när vi åker upp till Östersund i mellandagarna.

• Marskatt

Angående vita skor - gå runt i skobutiker o fråga. En del har, fast de finns ute på lagret. Så är det där vi bor i alla fall!

Svar på tråden Mars 2007