• brud 070901
    Äldre 18 Oct 11:02
    11077 visningar
    98 svar
    98
    11077

    södertälje brudar .. (eller i närheten)

    hej på er!!

    finns det några blivande brudar i Södertälje trakten skulle vilja träffas på nån fika kanske för att prata bröllop?? Vore kul att kunna ha ett eget Södertälje gäng att utbyta erfarenheter och kanse kunna få hjälp ifrån!

  • Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)
  • linajo­cke
    Äldre 10 Jan 12:11
    #0

    hej på er jag är inte bosat i södertälje men ska gifta mej där närmare bestämt i tveta kyrka :)
    så fins det nån som gift sig där är det bra har inte hunigt ner å kola själv en men "alla" säger det är fint om nån har nån bild så skule jag bli glad kram å lycka till alla brudar

  • brud 070901
    Äldre 10 Jan 16:49
    #0

    karro p

    ja det kan vi säga... maila mig till min mail o lämna ditt nr så ringer jag i senare så bästemer vi plats...
    pauliina82@hotmail.com

  • Ting
    Äldre 10 Jan 18:48
    #0

    Jag häntade inbjudningskorten från tryckeriet idag. Ååå.... de är jättefina. Nu är det bara utsidan som skall dekoreras. Det skall bli kul.

  • Karro.­P
    Äldre 10 Jan 22:21
    #0

    roligt..........

  • brud 070901
    Äldre 11 Jan 11:56
    #0

    karro p..

    kommer inte in på min mail... jag ska prova lite under dagen. Det är därför jag ej hört av mig....

    kram

  • Karro.­P
    Äldre 11 Jan 21:33
    #0

    okej ingen fara.. fick hämta våra ringar idag så jag åkte till stan.. hade nog inte hunnit ändå...
    så vilken tur...

  • caso78
    Äldre 12 Jan 08:21
    #0

    vilken typ av ringar har ni beställt/ köpte eller planerat att köpa?

    Jag har en enkel, ganska bred 4-5mm, vitgulds förlovningsring och funderar på att köpa en smal vigselring med stenar, ser snyggt ut tillsammans dvs halv alliansring m briljantslipade diamanter...

  • Karro.­P
    Äldre 12 Jan 16:02
    #0

    vi har köpt våra ringar på kaplans i stockholm...de har smyckes aktioner..För våra rigar ska en guldsmed smälta om och göra efter vårat tycke...
    jag kommer att ha två tunna vitguldsringar, som kommer att göras av min förlovningsring ( en bred vitguldsring). de två kommer att smältas in med min ljudgula diamant vigselring.. tror det blir jätte bra..
    Min m2b ska ha en enkel tjock vitgulds ring..
    så roligt att få det som vi vill.

  • LaNovi­a
    Äldre 15 Jan 15:41
    #0

    puffar

  • Daphne
    Äldre 15 Jan 15:58
    #0

    Hej igen.
    Tänkte höra om någon här hade lite tips på olika övernattningsställen i Södertälje. Gärna hemside adresser. Gärna både billiga vandrarhem men även lite lyxigare hotell :)

  • Karro.­P
    Äldre 16 Jan 16:52
    #0

    Söker efter samma sak till mina gäster och har faktist inte hittat något bra...suck!

  • Daphne
    Äldre 16 Jan 17:09
    #0

    Hej igen.
    Den här sidan hittade jag med lite blandade boende alternativ. Fast jag skulle vilja ha lite insidertips från de som bor i tälje :)
    Så har ni något förslag? ;)

    www.sodertaljeturism.com/logi/logi.asp

  • caso78
    Äldre 17 Jan 09:12
    #0

    Daphne o Karro... Har ni kollat på Torpa pensionat...URMYSIGT... inte så farliga priser heller för övernattning.. vi kommer att ha vår fest där . www.torpapensionat.se

  • kentfa­ntast
    Äldre 17 Jan 09:18
    #0

    Vi spenderade bröllopsnatten på Torpa pensionat!
    Tyckte att det såg ganska gräsligt ut på bilderna på hemsidan, men det var faktiskt ganska mysigt. Inte för att vi direkt utnyttjade andra faciliteter än vårt rum och toan men... Rimligt pris och rimligt avstånd.

  • Daphne
    Äldre 17 Jan 12:50
    #0

    Tackar så mycket får ta o kolla upp det :)

  • kentfa­ntast
    Äldre 17 Jan 12:51
    #0

    Och så fick man en flaska champange med våra namn och datumet på... Det var ju lite gulligt, även om det var det sista vi ville sätta i oss just då...

  • Ting
    Äldre 18 Jan 14:20
    #0

    Skall ni sminka er själva eller har ni bokat en makeupartist som skall sminka er? Vad får ni ge för det? Lite nyfiken bara. Har hittat en i Trosa som sminkar på Tv för 650kr, 350kr ifall man vill ha en provsminkning. Är det ett rimligt pris?

  • Karro.­P
    Äldre 18 Jan 18:14
    #0

    Det låter super billigt..jag betalar 1000kr för min sminkning.
    vad har hon för nummer?? : )

Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)