• GithKa­t
    Äldre 24 Aug 07:25
    5077 visningar
    38 svar
    38
    5077

    Gifta brudar i jönköping med omnejd

    Efter förslag startar jag nu en ny tråd för oss som numera är gifta och bor i Jönköping med omnejd. Alla är välkomna att deltaga och vi kommer även boka träffar i denna tråd. Blir lite av en fortsättning på vår gamla tråd BT-träffar för brudar i Jönköping med omnejd. Den gamla tråden lever kvar tills den självdör.... sen kör vi hårt här istället

  • Svar på tråden Gifta brudar i jönköping med omnejd
  • korall
    Äldre 29 Sep 00:29
    #0

    nää länken hittar ni inte ovan... kom precis hem från jobbet o tror jag ska gå o sussa lite nu istället för att svamla här. men blivande brudar i jönköping finns vi under...

  • Ängla
    Äldre 1 Oct 12:30
    #0

    Korall, vilket trevligt initiativ! Jag har tyvärr inte möjlighet att komma på träffen nu på tisdag, men kanske en annan gång!

  • hellan­b
    Äldre 4 Oct 22:01
    #0

    Såg inbjudan först nu... Hänger gärna med en annan gång
    Hellan

  • korall
    Äldre 4 Oct 22:04
    #0

    Fick tyvärr ställa in träffen igår, men ny är planerad till den tors 12:e, välkomna då ni som vill!

    Kolla in den andra tråden "blivsnde brudar i jönköping..."

  • korall
    Äldre 4 Oct 22:06
    #0

    Ängla, läste i en annan tråd att ni sydde upp tärnornas klänningar. Gjorde ni det här i stan eller i Sthlm? Behöver tips om sömmerska i jönköping antagligen.

  • Ängla
    Äldre 5 Oct 14:52
    #0

    Korall, vi sydde i sthlm till tärnorna.

    Jag har hört mycket gott om skräddaren i sesam-huset när det gäller brud/festklänningar. har för mig jag fick pris på ca 1500 till 2000 kr på brudklänning där.

    Dock är jag inte helt nöjd med en blus han sydde, den hasar ner på ena axeln,men jag vet att om jag klagat hade han såklart fixat till det! Han är vänlig och tillmötesgående och kan sy efter en bild om han måste.

    Hon som har Carlefreds tyg har kontakt med sömmerskor och det har nog även Franzéns tygaffär i Huskvarna.

    Lycka till!

  • GithKa­t
    Äldre 6 Oct 14:51
    #0

    Hej hopp.. nu har vi flyttat... Har inte varit online på länge
    Jag kan inte den 12.. jobbar alla torsdagar mellan 13.30-21.00, så det får bli nästa gång istället.

    ha det bäst tjejer.. vi höres. Kraaaaaaaam Katten

  • hellan­b
    Äldre 7 Oct 00:19
    #0

    jag jobbar oxå alla torsdager till 18 å sen måste jag hem till barnen...Men hoppas ni får een trevlig träff!

    Hellan

  • hellan­b
    Äldre 7 Oct 20:33
    #0

    hej! Nu är även Gitarren officielt med i "klubben för oss gifta" Var på hennes bröllop å efterföljande fest i dag. Jättefina var de. Å himlans trevlig fest!!!

    Kram
    Hellan

  • GithKa­t
    Äldre 17 Oct 20:15
    #0

    Grattis gitarren och välkommen till klubben =0) tjejer vi får se till å ta en träff snart. Vad sägs om första veckan i november?

  • Lilla Li
    Äldre 17 Oct 20:19
    #0

    Vi ska ha träff onsdag den 25 nästa vecka. 19:00 på Claras. Alla är välkomna! :)

  • korall
    Äldre 25 Oct 11:43
    #0

    det verkar ju inte vara sån väldans aktivitet härinne, men jag chansar!

    vad hade ni för underhållning på festen? DJ, trubadur, band etc? behöver tips och rekommendationer!

  • Janne7­1_JKP
    Äldre 25 Oct 15:28
    #0

    VI hade Mirja Qee med tillhörande Stollarna och dom gjorde ett underbart jobb. (Covers)
    Mirja sjöng dessutom i kyrkan och hon har en underbar röst.

  • korall
    Äldre 25 Oct 16:20
    #0

    janne71_JKP: Vart fick ni tag på dem? hemsida? vad tog de för en kväll? tack för ditt svar!

  • AnelP
    Äldre 25 Oct 16:56
    #0

    Vi hade också Mirja Qee, fast på vår fest sjöng hon med bakgrundsmusik. Vi hade henne i kyrkan med och då hade hon en pianist med sig som spelade.
    Vi betalade 5000kr för allt, 2 sånger i kyrkan med piano då och sen 45*2 min med bakgrundsmusik på festen. Jätte trevlig tjej, hon har dessutom oss som referens också och jag kan garantera att ni inte skulle bli besvikna om ni väljer henne. Hennes hemsida är: www.mirjaqee.com/
    där finns lite låtar som ni kan lyssna på också.

  • blondb­rud
    Äldre 25 Oct 17:00
    #0

    Hej!
    Vi gifte oss i somras och hade jättebra musik. Det var två killar som spelade och sjöng och alla tyckte de var super duktiga. De spelade all sorts musik. Man fick önska lite vilken stil de skulle köra. Alla dansade hela kvällen. De kommer från Huskvarna och tog 3500:- De kom väl till festen kl 21 och spelade till kl 02.00. Jag kan maila dig tel nr om du vill (skriv din mail).

  • Ängla
    Äldre 25 Oct 19:37
    #0

    GRATTIS Gitarren! Ser fram emot bilder!

    Vi hade DJ/Trubadur Kim och vi är oerhört nöjda. Det var sånt ös på dansgolvet att det gungade, helfestligt! Alla var völdigt nöjda! Han tog 2900 från när man ville på eftermiddagen/kvällen och fram till 02:00, han stannar även längre men då kostar det lite mer! Han spelade plattor i stort sett hela tiden, när han tog paus förprogrammerade han några ösiga låtar! Han har spelat på över 200 bröllop och kom varmt rekommenderad i vår väg!

    Från början hade vi tänkt ha ett liveband men vi insåg att vi på de ytor vi förfogade till dansgolv och med den mängd gäster att ett band på 3-4 pers knappt skulle få plats. Dessutom spelar han live med om man vill!

  • Janne7­1_JKP
    Äldre 26 Oct 00:49
    #0
Svar på tråden Gifta brudar i jönköping med omnejd