• glasskompott

Ang männens prestationer...!

Sitter och diskuterar med mina vänner och funderar på hur många killar är funtade....

Det verkar som många killar inte förstår hur kvinnor får orgasm....

Vad är era erfarenheter...?!

• Svar på tråden Ang männens prestationer...!
  • Mastermind

Min sambo är fullt införstådd i hur vi kvinnor funkar (iaf vårt könsorgan ;)). Han blir lite ledsen ifall jag inte kommer när vi har sex, men dom gångerna är ytterst få. Vi klickade sexuellt med en gång (har inte behövt tillrättavisa varann, men däremot så har vi utforskat nya grejer tillsammans), och jag får både vaginala och clitorisstimulerade orgasmer (ajaj, kommer den meningen gå igenom filtret? ). Vi har snarare ett tvärtomproblem än vad många andra par tycks ha; jag kommer rätt lätt, medan han får kämpa lite för sin orgasm. Men jag är iaf den första (och hittills enda ;)) som han kommit med/i. :)

Vissa kompisar är lite avundsjuka på vår situation (spec dom som har det där "klassiska" problemet som är tvärtemot vårat), men det är inte så kul för mig när han kommer så pass sällan, heller.

• SYL

mastermind => vi har samma "problem"..

• jocelyn

Jag har aldrig fakeat nåt eller behövt göra det heller. Och jag tror inte de jag varit med har varit ett gäng specialtränade kvinno-pleasers direkt... Är nog snarare så att jag tar ansvar för min egen njutning och ser till att den kommer först ;)
    Därmed inte sagt att jag struntar i honom, självklart ska man både ge och ta...men ta först tjejer- så slipper ni gå o-lösa från sängen!

• pickolina

jocelyn

TRO MIG, JAG TAR FÖR MIG!!!!
    Men det är inte alltid så att det är det som är problemet! Var glad att du inte har de problemen.. Men som sagt, det är inte så enkelt som att det löser sig om man tar för sig. För en del kanske men inte för alla.

Mastermind/SYL

Vilken tur att alla är olika. Jag avskyr att ha sex med killar som tar lååång tid på sig, jag blir uttråkad och tappar lusten...

• Mastermind

pickolina - Haha, det är inte som om jag ligger och plågas undertiden, direkt.. ;)

• pickolina

Mastermind

Nej jag förstod det av ditt första inlägg... ;) Underbart att ni passar så bra ihop. Efter att ha haft en del partners och bara hittat en som jag passat helt perfekt med så inser jag verkligen hur stort det är och hur viktigt och underbart det är men hade jag hamnat i samma sits, vilket jag har så skulle jag inte njuta av det alls. Vi är olika helt enkelt och gudskelov för det! :D *hihi*

• Luks

Usch, vad jag hatar killar som bli ledsna om man inte kommer. Snacka om att sätta press på en! Man kommer ju inte för deras egos skull, utan för en själv. Usch!!

• Mastermind

Jag känner mig inte pressad öht, iaf.

• pickolina

Håller med dig Luks!

Mastermind, det kanske är för att du inte har några större problem med att komma?! Du skriver ju själv att du oftast kommer.

Du skriver att din sambo blir lite ledsen de gånger du inte kommer eller hur?!

Många känner den pressen från killarna.. En del kanske inte gör det men många gör det...

Sedan kanske situationen med din sambo skulle vara annorlunda om du inte kunde komma eller hur?!

När jag äntligen träffade en kille som jag inte kände någon som helst press med så var jag överlycklig. Han är även den enda som klarat att ge mig org*smer. Första gångerna jag inte kom så blev han lite ledsen men han förstod. När det sedan höll i sig i flera år så började han må dåligt av det...

Jag trodde han var den enda jag träffat som INTE tänkte så men det visade sig i slutändan vara fel...

Killar klarar inte av att hantera att de inte kan ge tjejen org*sm helt enkelt och för de tjejer som redan har svårt att komma så är det en ekvation som förvärrar situationen MILJONER gånger om.

-Skriver inte detta för att låta negativ mot dig Mastermind, hoppas du inte tar det så..ville bara vrida till det lite för att framföra ett lite annat perspektiv.

• Mastermind

pickolina - Nej, det är helt ok. :) Kändes bara som om Luks inlägg var till mig eftersom hon använde samma ord som jag gjorde i mitt inlägg, så därför kände jag bara att jag ville klargöra att det inte var så jag kände. :)

Jag inser att jag har haft rätt bra sexpartners överlag (även om det är stor skillnad på ONS och sex med någon man älskar), och jag tycker det är bra att du tar upp andra perspektiv också.

• _lou_

då har jag en annan fråga. hurlänge brukar ni ha sex? om man tar bort förspelet? haha, jag e så nyfiken.

• pickolina

Hmm, har ingen aning men jag kan säga att jag gillar spännande små äventyr och mycket passion och intensivitet... Explosivt helt enkelt... Långkörare är INTE min grej alls...

• Luks

Ja, äsch...jag menade inte att svara nån egentligen. Jag bara kom att tänka på hur det kändes för mig när killar blivit ledsna och känt sig misslyckade pga mitt "misslyckande".

• Lucia05

Det finns ju bara ett sätt att lära dem :D Visa dem!

• annaglitter

Hmm, undrar om det finns någon tjej som inte fejkat någon gång? När killen hållt på och hållt på och man känt "sko"skaven komma smygande ;)

Det är ju precis det som är problemet, om allt går ut på att jag ska komma, då tar det stopp. Nej, tacka vet jag män som kan uppgiften att få mig känna mig avslappnad och bekväm i situationen, då kommer resten på köpet :)

Tur att jag gifter mig med honom

• LindyLou

annaglitter: Minst EN sån tjej finns det... :)

• annaglitter

LindyLou :D
    ok vissa har ju tur ;)

• pickolina

annaglitter

Håller med! Jag har bara träffat EN sådan, av alla jag varit med... Å ja, jag har försökt att både visa och tala om vad jag vill ha.

Sist var jag så "ful" att jag sket i att fortsätta och lät honom r*nka av sig själv istället. *lol*

• pickolina

Kanske ska tillägga att i vanliga fall när jag är trött på att "nöta" så brukar jag gladeligen avsluta det åt dem...men den här killen gjorde mig bara sååå av så han fick sköta sig själv.... *hehe*

Svar på tråden Ang männens prestationer...!