Ang männens prestationer...!
Sitter och diskuterar med mina vänner och funderar på hur många killar är funtade....
Det verkar som många killar inte förstår hur kvinnor får orgasm....
Vad är era erfarenheter...?!
Sitter och diskuterar med mina vänner och funderar på hur många killar är funtade....
Det verkar som många killar inte förstår hur kvinnor får orgasm....
Vad är era erfarenheter...?!
Min erfarenhet är att många kvinnor inte ens vet hur de får org*sm. Vissa får org*sm genom klit*risberöring och andra vag*nalt.
Jag fattar inte alls det där med vag*nalt. Är inte vag*nal org*asm bara ett slags beröring av klit*ris?
Min erfarenhet säger annorlunda.
De killar jag varit med har samtliga (även om de varit mer eller mindre slipade på sin uppgift ;) ) haft full koll på kvinnlig 0rgasm medan mina kvinnliga bekanta inte alltid har lyckats nysta ut hur de ska bete sig för egen maskin.
Jag tycker att de brukar veta... Men de kan ju inte veta exakt med just dig. Tex, jag får bara or*asm genom kl*torisstimulering och en av mina bästa väninnor får bara or*asm via v*ginalstimulering.. Så hur ska killen kunna veta vad som gäller just DIG, om du inte visar/talar om det????
Däremot kan jag ju hålla med om att killar inte är så bra på att fixa jobbet... Men det Brukar handla om brist på teknik och inte kunskap. Å andra sidan så gillar ju alla tjejer olika typ av stimulering (hårt/mjukt osv) så det kanske inte är så lätt för dem...
Samma sak gäller ju tvärtom. Jag har många killkompisar som pratar öppet om ALLT och de har ofta mycket klagomål och önskemål på tjejernas teknik när det gäller stimulering med mun och/eller hand..
Så vi kanske inte ska kasta sten i glashus! ;)
Öppen kommunikation med sin partner så man lär sig varandras "likes and dislikes" är det som gäller...!
Är killen ingen bra trots att man försöker visa/tala om för honom ja då får man ta en annan kille helt enkelt.. Man passar inte lika bra med alla.
Tidigare killar jag varit tillsammans med har inte riktigt klarar att tillfredställa mig till orgasm. Nu lever jag i ett förhållande där min kille vet exakt vad han gör och ger mig tid att få orgasm. Sen handlar det mkt om hur väl man känner sin kropp oxå, man måste våga säga hur man vill att han ska göra osv. Killar måste ibland förstå att vi inte kommer på 2 min som dom kanske gör!
Min erfarenhet ar att ju aldre de ar och ju fler relationer (kk raknas axa) de haft med olika kvinnor, desto battre i sangen ar de. Alder och fler relationer gar ju oftast hand i hand, darfor far alder spela in, men en "gammal" (menar vuxen, sag over 25) kille som haft valdigt sparsamt med regelbundet sexliv kan vara urdalig..
Ska jag prata om egen erfarenhet så förstår jag precis vad du menar.. Jag har haft en del partners under åren men bara EN ENDA har lyckats tillfredsställa mig och det gjorde han från första gången vi hade sex, så det handlar INTE om att vi kände varandra väldigt väl och lärt oss vad den andra gillar osv...
Jag är superlycklig att jag träffade denna kille men skraj inför framtiden. Nu när jag vet hur bra en kille kan vara så vill jag ju inte nöja mig med mindre liksom... Han kände lika dant så det var verkligen en lyckträff, vi passade helt perfekt ihop. Tyvärr inte lika bra på andra sätt...
Med detta inlägg kanske det låter som jag motsäger mig själv och det gör jag ju lite eftersom jag i grund och botten känner precis lika dant men tänker man på det så är det ju inte så enkelt som att killar är värdelösa och vi är superbra.. ;)
Jag tror oxå att det handlar mycket om erfarenhet och intresse så klart, att killen verkligen vill tillfredsställa kravlöst och är lyhörd. Sedan måste man lära sig själv vad man gillar och inte och våga visa/säga det.
Jag tycker att det handlar en stor del om hur man ser på sig själv också..
Jag tycker att det är självklart att jag ska ha lika bra sex som killen, och därför är jag nog också ganska krävande, samtidigt som jag är generös själv.
Som sagt innan, så kan man ju inte gissa sig till hur den andra vill ha det, genom att bara titta på varandra. Det krävs att man är lyhörd, intresserad av att den andre ska ha det bra, och villig att ansträngs sig. Finns bara den viljan så så brukar väl praktiskt taget alla män lyckas. Och den viljan kommer (enligt min merfarenhet iaf) också med åren, när de flesta killar slutat fokusera på sin egen upplevelse endast..
De gånger jag inte kännt av någon engagemang på den här punkten från killen/mannen har jag faktiskt tom rest mig upp och gått. Dålig sex (som beror på ointresse att bli bättre) ser jag inget egenvärde i.
Vill man ha det skönt så bör man se till sig själv först. Var ego. Säg vad du gillar, vad som funkar resp inte funkar. Mannen är inte någon tankeläsare och det spelar ingen roll om hans "tricks" fungerat på 25 tjejer innan dig...
Män blir generellt enbart glada för tips, har ännu inte hört talas om någon som tyckt illa vara över att få veta hur han ska göra för att det ska bli bra.
Det är värre när de inte är lyhörda.. *s* Träffade en kille som är strax under 35år och haft massor av partners. Han är enligt honom själv en bra älskare och kvinnans njutning är vad som är viktigast för honom och det han går igång på mest... Det må vara men han var inte särskilt lyhörd när det väl kom till kritan. Han var kanske FÖR fokuserad på uppgiften för att läsa mina signaler och höra vad jag sa... *s*
I de fallen får man se till att ha en bra kommuniktaion utanför sängen oxå, dvs att man kan prata om sex och vad man gillar osv osv i andra lägen än just när man är intim...
Som sagt, erfarenhet och vilja att tillfredsställa är inte alltid en garanti för bra sex men kommunikation och lyhördhet från båda parter är nog det grundläggande.
Jag har nog tyvärr lite för höga krav när det gäller sex...
Men efter att ha träffat en kille som jag hade perfekt sex med från första kvällen och i 4-5år framåt, utan några svackor, alltid perfekt och spännande osv så vet jag att det jag vill ha finns där ute.. Det är bara VÄLDIGT sällsynt och svårt att hitta men har jag hittat det en gång får man väl hoppas på att jag hittar det igen. Det kanske är detsamma för dig tänkte jag?!!