• annki72

blivit anmäld????

jag har blivit anmäld för något som jag inte har en aning om vad det gäller.

jag hade skrivit i nått inlägg jag gjort.

"jag har den skriv din mejladress här eller mejla mej + min mejladress!

vet inte vad det är jag gjort fel eller vad det är jag hade som jag ville dela med mej av

Hur får jag veta vad jag gjort fel???? vem mejlar jag för att få svar???

• Svar på tråden blivit anmäld????
  • Shakti

Luks: Ja det är lite konstigt faktiskt. Det är ju bara ord... :)

• Bröllopstokiig

Tycker att denna sida fungerar betydligt sämre än systersidan familjeliv, ffa när det gäller dess funktioner i alla kategorier.

• *BlushingBride*

Får man inte veta alls varför man blir anmäld om man blir det? Får man bara ett mail där det står att man är anmäld och sen ingen vidare info om varför?

• danei

Jag fick just en varning. Det fanns med en kopia på inlägget och en hänvisning till den paragraf som jag ska ha brutit mot. Jag skrev in och hoppas på ett förtydligande. Enligt reglerna får jag inte skriva vad det handlade om.

• Juni-flickan

danei: Tråkigt (!!!) att din tråd försvann.

• danei

Det tycker jag med. Jag har som sagt skrivit till redaktionen och frågat varför. Jag skulle gärna ha en motivering.

• annki72

Jag fick en ny anmälan på en jätte gammal grej jag skrev, som är helt otroligt löjligt förbud. Inget elakt, ingen reklam.

bara en rolig sak om en tjej här inne...

• solrosblad

jag klistrade in en länk till frisyrer och blev stoppad!!! Men varför vet jag inte, det stod att länken skulle undersökas och att jag ev kunde bli avstängd?! För vad??? Jag har inte hört ngt mer efter det... det var i början på veckan.

• danei

Är det någon som har lyckts få svar från BT. När ni frågasatt varningen? Riktigt dålis sil att censurera utan att stå för det.

• Pumpkin

solrosblad

Jag råkade ut för samma sak häromdagen! Jag skulle bara tipsa om researrangörer, men det fick man tydligen inte...

• solrosblad

Verkar som det inte finns ngr moderatorer på den här sajten, man vet inte vem man ska kontakta...

• annki72

Jag har kontaktat BT men e svarar inte, tycker det är dålig stil.

Tycker man har rätt i att få ett svar.

Dåligt BT!!!!!

• danei

Samma här. censurerar man så måste man stå för det. Det är riktigt illa.

Svar på tråden blivit anmäld????