• annki72

blivit anmäld????

jag har blivit anmäld för något som jag inte har en aning om vad det gäller.

jag hade skrivit i nått inlägg jag gjort.

"jag har den skriv din mejladress här eller mejla mej + min mejladress!

vet inte vad det är jag gjort fel eller vad det är jag hade som jag ville dela med mej av

Hur får jag veta vad jag gjort fel???? vem mejlar jag för att få svar???

• Svar på tråden blivit anmäld????
  • Sandgren

När de bestämt om de ska "fälla" dig kommer det upp en text när du trycker på Mina favouriter, där står texten som någon anmält.

• 79aras

Har sett att frågan om "troll" dykt upp ibland.
    Vad e det i detta sammanhanget??

• lady Winter

Hur fungerar det när folk anmäler? Klickar de bara på lilla handen och man blir automatiskt varnad, eller går anmälningen via moderatorerna, som sedan varnar om de finner att det finns befog för anmälningen?

• Amazonas

Ja, det är alltid någon moderator som kollar upp det...

• Mi@

Har också blivit anmäld för det en gång, men då läste jag i reglerna att man inte får fråga efter eller erbjuda sångtexter (såna som en artist har rätt på antar jag) och noter, inte ens tipsa om var man kan hitta dem eller erbjuda sig hjälpa om den ena parten skickar ett mail.

79aras: Ett troll är en person som egentligen inte är ett dugg intresserad av det vi egentligen talar om här på forumet (bröllop och relationer) utan bara är med för att uppröra, göra folk ledsna och arga. Har stött på de mest osannolika historier på denna sajt och andra som sedan visats vara skrivna av ett "troll" som bara ljög för att få uppmärksamhet. Väldigt trist och väldigt omoget. Ibland lägger troll sig i redan skapade trådar och för fram de mest osannolika åsikter i syfte att reta folk och ibland skapar de egna trådar i samma syfte.

Sweet Saint: Håller med om att det är lite extremt att anmäla allt, t ex är anser jag personligen att erbjuda hjälp med låtar och texter är bara nåt positivt för oss här (kanske inte lika positivt för artisten) men jag tycker inte man kan dra alla som anmäler över en kant och säga att de är mammor med anmälarbehov. Tyvärr finns det folk som spårat ur flera gånger på sajten som verkligen förtjänat att bli anmälda (troll t ex) och att bli anmäld är inte så hemskt som det låter om man nu inte gjort värsta grejen! Man får en varning och skärper man sig är allt lugnt. Fortsätter man att strunta i forumets regler varnas man igen och börjar man inte sköta sig åker man ut. Bollen ligger alltså hos en själv, vill man följa forumets regler eller inte. Tror knappast att någon åker ut direkt!

• Amazonas

Läste precis forumets regler. Egentligen kan man ju anmäla vartannat inlägg om man bara vill... Men hellre det än ett forum som tillåter för mycket skit!

• lady Winter

För ett tag sedan skulle jag klistra in en länk till en privat hemsida (privat hemsida, som låg under något universitet, där personen i fråga hade samlat låttexter). Det gick inte och jag fick ett meddelande att det fastnat i ett filter och att det skulle kollas upp om jag hade gjort något otillåtet. Jag fick aldrig något ytterligare besked.

Varför fick jag det meddelandet? Var det en varning, eller ser en varning annorlunda ut?

• Briderella

fick samma meddelande när jag la upp länk till en annan "bröllopssajt" tror inte det är någon varning, den ska komma upp när du klickar på "mina favoriter¨"

• Shakti

Jag fick en jättekonstig varning en gång... I den tråd som var för ett tag sen om att det inte borde finnas "sorgliga" trådar. Då svarade jag "Läs inte dem då ;)" och blev varnad för det. Tyckte det var lite konstigt, jag har väl skrivit massa andra saker som är värre än det...

Svar på tråden blivit anmäld????