• annki72

blivit anmäld????

jag har blivit anmäld för något som jag inte har en aning om vad det gäller.

jag hade skrivit i nått inlägg jag gjort.

"jag har den skriv din mejladress här eller mejla mej + min mejladress!

vet inte vad det är jag gjort fel eller vad det är jag hade som jag ville dela med mej av

Hur får jag veta vad jag gjort fel???? vem mejlar jag för att få svar???

• Svar på tråden blivit anmäld????
  • Briderella

vissa är snabba på att anmäla sånt... istället för att varna dessa jäkla "mytomaner" som verkar skriva ihop diverse totalt sjuka snyfthistorier bara för att skriva och få uppmärksamhet

• annaglitter

Vår bröllopshemsida kan jag inte lägga upp hel utan måste hela tiden dela den. Jag vet faktiskt inte varför men den fastnar i filtret hela tiden :( Så vad som helst (nästan) kan fastna. Men som andra redan skrivit, hellre det än att forumet tillåter "en massa skit" :)

• Dilba

Shakti: jag tycker ditt inlägg var konkret och inte alls baktalande, vill man inte läsa någon sorglig tråd och man är medveten om vad den innehåller så kan man ju faktiskt låta bli att läsa just den tråden! det finns ju så mycket annat positivt och trevligt att välja på denna sajt!

• Amazonas

Dilba: Ja, jag håller med! men det står också att man inte får skriva "meningslösa inlägg" (som de uttrycker det) av just det slaget, t ex "läs inte det då" mm.

Dessutom är alla OT inlägg förbjudna, och de finns ju överallt.
    Man får heller inte trycka ner folk som gör hemmagjorda tvålar, specialgjorda konfetti, har budgetbröllop och vad mer det nu stod.

Ja, det är nästan lite löjligt! Speciellt det med specialgjorda konfetti! Jag menar, får man inte tycka vad man vill, eller? Och vilket exempel!!

• Shakti

Amazonas: Ja jag tror det var därför. Sen tror jag det stod något om att man inte ska skapa tråkig stämning på forumet. Då får man väl inte vara ironisk... Eller så skulle jag ha argumenterat mer då hade det varit ok.

• annki72

Tack alla som svarat.
    Det handlar förmodligen om nån sång text skulle jag tro, då det är det enda jag har som jag kan tänka mej nån annan velat ha

verkar som jag bara fick en varning, så jag orkar inte bry mej mer just nu.Har inte fått nått svar från BT och förväntar mej det inte heller.

Får tänka på vad man skriver i fortsättningen istället

• m02thefa

Det finns ju lagliga ställen att hämta texter på. Om någon tex undrar var de kan få tag på en text och jag svarar att den finns i "pophits 98" (eller vad den där boken som kommer ut varhe år heter) har jag brutit på forumets regler då?

• Janne71_JKP

verkar otroligt att du skulle bryta mot reglerna genom att hänvisa till en bok eller annat lagligt alternativ.

//J

• Hilde

Jag brukar alltid hänvisa till böcker eller till biblioteket vad gäller att leta texter och noter... finns inget som helst olagligt i det.

• Luks

Jag stör mig på att saker fastnar i filtret hela tiden och det står att innehållet ska undersökas, typ. Men det verkar det ju inte göra. Det kommer ju aldrig igenom.

Om en person skriver under Samlevnad att hon har svårt att få orga*sm och jag svarar nåt om klit*oris så går det inte igenom. Löjligt.

Svar på tråden blivit anmäld????