• Kia__

    Gifta sig litet & billigt?!?

    Jag skulle vilja ha ett litet bröllop för de allra närmaste i släkten & bekantskapskretsen. Det intresserar inte mig att bjuda in halva stan, är det någon som haft ett litet bröllop? Vad har ni haft för budget?
    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Gifta sig litet & billigt?!?
  • HarElis

    skruttan 14 det går inte att öppna?! konstigt... kan du försöka maila igen? tack så jätte mkt :)

  • MiaVinterbrud

    skruttan14
    Lovley! Känns skönt att det finns fler som inte tänker lägga 30 miljoner på bröllopet ;)

  • junilejon

    Om du skulle orkar och om du har lust så vill jag med hemst gärna ha det! Tycker att det är så så så svårt...

    Kram

  • mar1lyn

    Vi har en bugdet runt 10 000kr, vi är 45 stycken. Vi får bygdegårdshyran betald av svärmor (1600) och min mamma betalar min bukett (1000) sen gör vi en sommarbuffé, min mammas man bakar tårtan, han gjorde det till min dotters namngivning också. Klänningen kostade 2000kr på ebay, och min dotters klänning 500kr också ebay. Kostymen köpt på Vingåker factory outlet. Ringarna är från sambons gammel mormors mor, så de ska vi förminska, á 250kr. Sen kostnader för dekorationer o sånt. Bröllopsresa får vi av min sambos morfar (!)

Svar på tråden Gifta sig litet & billigt?!?