• insideharmony

Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007

Startar då en ny tråd för oss som ska gifta oss 2007. Såg att den förra var stängd för svar.

Kul å snacka lite om hur tidigt vi börjar planera å fixar saker å så :D Vi håller på å planerar för fullt, även med dem som ska hjälpa oss med att få saker att klaffa. Men vi har ej gjort några bokningar ännu utan spanar fort på olika ideer å så.

Men vi ska ha medeltids bröllop så det är mkt att förbereda å ta in kunskap om innan man sätter igång. De är häller aldrig fel att vara ute i god tid, så man slipper att ha panik i d sista fö d kommer man nog ha en del ändå. Med d som ej går att förbereda förrän d sista. Så går ju tiden fortare än man tror ;)

• Svar på tråden Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007
  • insideharmony

Idag kommer nog min M2b hem med en ram han har fixat på jobbet åt mig, för ja ska göra eget papper. å han har hittat material att göra dem av som ändå skulle slängas. Så ja kan snart sätta igång å förtillverka våra inbjudningskort.
    Ska bli så kul å ja e så sugen på å få starta.

• Trollungen

Var ute och hittade en tråd om ringar och fastnade för en som heter Malin, den e lik min förlovningsring. :)

• Stefans fästmö

Trollungen, vilken fin ring! :) Jag har tittat på den under, tror den heter Linda, med flera stenar i ett oregelbundet mönster, lite olika storlekar på dem oxå... Två hjärtan har fina ringar tycker jag! Vi är lite inne på att låta göra ringarna (vill ha en var :)) hos en guldsmed, så blir de unika för oss, verkar inte bli dyrare än att köpa färdiga! Kanske nåt för er/dig, då tar det ju lite längre tid o du får njuta av det längre! :D

• Trollungen

Känner mig så nere i mellan åt, känns som ingen vill prata med mig om vårat bröllop. De tycker att det är för tidigt. jag vill ju snacka å bolla med någon som vet hur det känns. e det mig det e fel på,eller? Inte ens min brudtärna verkar vara intresserad....hon borde väl stötta mig?
    Sorry, ville bara gnälla av mig lite.

• ~Annelie~

Nämen ojsan! En NY tråd :)
    Weeeeee :D

• Lanista

januari 2007 redan igång o planerar lite sent ute ändå

• Trollungen

En liten fråga: kan vi inte slå ihop 2007 trådarna???? Vet inte vilken man ska vara på :o

• Trollungen

vad sägs om bara "bröllop 2007??"

• Stefans fästmö

Trollungen: det här tråden är ju för hela 2007, sen har vi sommar 2007 för sommarbrudarna... Tycker det är bra, när vi bara hade 2007-tråden blev det så väldigt många, nu är det mer hanterbart! :D

• Stefans fästmö

Annelie

Heeej! Hur går det för dig, med plugget, bröllopsplanerna osv...? Kommer inte ihåg om jag sa det sist vi chattade, men nu har vi börjat tänka på färgtema, eller jag iaf... ;) det blir nog koboltblå/ivory/silver. Vad tycker du? Vi brukar ju ha så lika smak! :D

Har du hittat till Sommar 2007 (hela landet)? Såg att du startat en för Huvudstadsbrudar.

• ~Annelie~

Stefans fästmö
    Låter helt kanonbra med ditt (ert? ;) ) val av färgtema :D
    Kommer verkligen bli helelegant!

Just nu har jag kaos i mitt liv (som dykt upp på två veckor).. har försökt att reda ut allt trassel.. söker jobb från 1 april och springer på intervjuer hit och dit, för att kunna få en inkomst så vi kan flytta till en lya vi fått. För att vara helt säkra på att den e vår behöver jag veta om jag får jobb inom typ en halv-en vecka :S

Vill bara lägga mig ner och dö..eller iaf bara gråta.. Orkar inte :(

Bröllopet har blivit min kick som för mig framåt.. Åhh vad jag hoppas att det här löser sig..

• Stefans fästmö

Ojdå, vad jobbigt!! Styrkekram till dig! Är det bostadsrätt eller? Härligt med lägenhet, hoppas bara ni kan ta den!! *håller tummarna*!

Men skönt att tanken på bröllopet känns som en tröst för dig! Du får försöka hålla ut o tänka att det är en jobbig tid, men snart kommer du att ha jobb, lägenhet o snart bröllop oxå!! Det är ju nåt att se fram emot! :)

Kul att du tycker vårt färgtema verkar bra! :) Det är mest jag som har tänkt på det, tror inte m2b har nåt att invända, han är ju inte såå intresserad av alla såna detaljer... Men häromdan sa han faktiskt att han vill vara med o bestämma dukning o dekoration av lokalen! Kul!

Svar på tråden Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007