• insideharmony

Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007

Startar då en ny tråd för oss som ska gifta oss 2007. Såg att den förra var stängd för svar.

Kul å snacka lite om hur tidigt vi börjar planera å fixar saker å så :D Vi håller på å planerar för fullt, även med dem som ska hjälpa oss med att få saker att klaffa. Men vi har ej gjort några bokningar ännu utan spanar fort på olika ideer å så.

Men vi ska ha medeltids bröllop så det är mkt att förbereda å ta in kunskap om innan man sätter igång. De är häller aldrig fel att vara ute i god tid, så man slipper att ha panik i d sista fö d kommer man nog ha en del ändå. Med d som ej går att förbereda förrän d sista. Så går ju tiden fortare än man tror ;)

• Svar på tråden Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007
  • Trollungen

Jag har tappat gnistan:(. Tycker att jag gjort allt som går innan, ska på bröllopsmässan nästa helg. Hoppas att det kommer tillbaka då.

• Here comes the bride!

Vi gifter oss 24/2 -07.
    Har småplanerat ett par månader, mest för att spåna på vad för sorts bröllop vi vill ha så vi vet hur mycket pengar vi måste spara under året :)

• insideharmony

Å vi viger oss 070801

• Stefans fästmö

Trollungne, tråkigt att höra! Men du får säkert massa idéer o inspiration på mäsan!! :D Menar du att du redan planeat "allt", så det inte finns nåt kvar, eller hur menar du?

• insideharmony

Trollungen
    Tro sånt går upp å ner. De klart när man e klar me de mesta så e de ju bara en väntan kvar ;) Å den kan säkert vara jobbig nog

• Trollungen

Stefans fästmö
    Jag e inte klar med allt :), men vet på ett ungefär hur jag vill ha det ;). Kyrkan e bokad och datum,placeringen, sen e det en massa som inte kan göras nu känns det som.Boka lokalen, vi bor på en liten ort så det blir nog inga problem. Ringarna??? min sambo måste ju vara med :). Klänningen till mig vill jag vänta med så länge som möjligt, försöker gå ner lite. Tärn/näbbklänningarna oxå.Blommorna,ja de kan jag inte titta på förrän nästa år, det kommer ju in nya förslag varje år. Så vid denna tid nästa år e jag nog mer insperirad :).

• Trollungen

Brudar i juli 2007....se hit och var med här :).

• Trollungen

Ok jag mena att tråden heter så ;). Så fel det kan bli.

• Stefans fästmö

Trollis, det löser sig ska du se, det är ju skönt att ha mkt gjort!! Förstår om du inte vill bestämma ring o klänning o så än, men du kan ju kolla runt lite! Jag kollar o kollar, får nya idéer hela tiden! :) Har du några idéer om vad du vill ha?

• insideharmony

Trollungen
    De hade ju varit typiskt om du står där sen de sista å inte hittar nåt du vill ha, Då är de bättre å ha de ordnat redan nu. De e så ja tänker när ja letar för fullt. Å vill ha allt fixat.

Svar på tråden Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007