• Jenny79

Liten sen, men 18/2-06... Fler?

Hej alla blivande brudar (och brudgummar, såklart)!

Inser att jag är lite sen här, kanske. Någon som har servettvikningstips, eller kanske tips på hur man gör söta servettringar?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Liten sen, men 18/2-06... Fler?
  • WildaMatilda

Jaa.. jag har hittat mina servetter! Åkte till Umeå igår och hittade dem på Ica Maxi..:) Men först hade jag letat på hela stan. (tänk om jag hade hunnit läsa det du skrivit innan) ;) Nu gäller det bara att fundera ut hur man ska vika dem. Ni tänker alltså sticka ner era bestick i dem? Jag gillar ju solfjädern men det känns lite jobbigt att sitta och vecka 107 st.. Får se hur det blir. Hur går det annars för er?? Jag tycker att jag börjar få koll på saker nu. Klänningen är färdig och bra. Ringen likaså! Blev supernöjd. Hittar dock inga tomtebloss eller facklor. Något tips??

• Jenny79

Vi kommer att ha marschaller och eldstubbar ute, värmeljus inne.

• GithKat

Hej gumman (Jenny79) Tänker på dej och hoppas du hinner med alla bestyr. Önskar dej all välgång och styrka, då lycka och sorg ibland går hand i hand.

Massor av kramar Katten

• Jenny79

Hej Kisse!

Jag tror nog att vi kommer att hinna. Det känns som att nästan alla förberedelser är klara, förutom det som måste göras nästa vecka. Och visst, det blir en salig blandning av känslor nästa helg men det är sånt som händer och man får göra det bästa av allt! Det kommer att gå! Tack för att ni finns!

Kram,
    j

• WildaMatilda

6 dagar kvar! Hur känns det??

• Jenny79

Jotack, det känns faktiskt ganska lugnt. Min blivande undrar vad vi har missat eftersom vi inte har så mycket kvar att göra. Själv?

• GithKat

Gumsan det går säkert bra och det ni har missat kommer förhoppningsvis ingen att märka av. Massor av kramar, tänker på dej.

• Skivbaren.nu

Nu är de här kanske lite sent tips för dig...
    ´för de är ju inte många dagar kvar men kanske nån annan som oxå vill se.
    www.partydags.se/ under dukning och sedan servettbrytning så finns de några olika sätt så man kan lära sig att vika sina servetter fint.

• Jenny79

Som tur är har vi redan vikt våra servetter så tjusigt och packat ner dem i två skokartonger! Ska köpa cider idag och ringa mina vänner som ska baka tårtor så att ingen glömmer... Hoppas att det går bra för alla andra! Kramar!

• GithKat

Hej gumman Förmodar att du är i full gång just nu och fixar med det sista. Vill bara skicka ett lycka till och att jag tänker på dej.

Kramar/katten

• Chilianna

Hej tjejer smyger mig in på er tråd för att höra hur det går för er så här på upploppet (Gifter mig 18 mars, så jag har inte egentligen med denna tråd att göra).

• Jenny79

Jotack, det går. Vi har en hel del att göra imorgon men har förberett så gott det går. Patrik tycker att det är jobbigt att jag inte är med hela dagen (begravningen) men jag tror att det kommer att gå bra. Nu hoppas vi bara på bättre väder!

• Chilianna

Åh Jenny det var din vän som dog i cancer va? Hoppas er bröllopsdag blir underbar trots en begravning så nära inpå!
    Ha en toppendag imorgon tjejer!!!

• GithKat

Hoppas dagen inte varit allt för ledsam och att din dag imorgon blir helt underbar.

Massor av lyckatill kramar/Katten

• Den lyckliga bruden

Hej alla 18/2-brudar!
    Jag vill bara önska er lycka till imorgon hoppas att ni får det underbart.

Mvh en 3/6-brud.

• Jenny79

Tack alla! Begravningen är över och gick bra. Har dock slarvat bort slöjan... Jag har lånat en annan så jag klarar mig men det är såklart roligast om jag kan hitta mammas. Lycka till alla ni andra!

Svar på tråden Liten sen, men 18/2-06... Fler?