Liten sen, men 18/2-06... Fler?
Hej alla blivande brudar (och brudgummar, såklart)!
Inser att jag är lite sen här, kanske. Någon som har servettvikningstips, eller kanske tips på hur man gör söta servettringar?
Tack på förhand!
Hej alla blivande brudar (och brudgummar, såklart)!
Inser att jag är lite sen här, kanske. Någon som har servettvikningstips, eller kanske tips på hur man gör söta servettringar?
Tack på förhand!
Åh, tjejer, hur går det för er?
Är ni kvar?
Ja vi är kvar! :)
Det känns som det aldrig tar slut på saker att göra och fixa! Längtar nästan tills den 19 så man kan ta det lugnt. Börjar ni bli nervösa då??
Jag har inte haft tid att bli nervös ännu, för mycket att göra. Dagens projekt har varit att boka om min fredag så att jag hinner gå på min väns begravning. Nu oroar jag mig mest för omställningen från begravning till bröllop...
Men vad säger du? Så ledsamt!! Lider med dig.. Vi har också haft sorg.. både en farbror och en faster har nyss gått bort. Har känts lite konstigt att både sörja och planera bröllop samtidigt. Man vill ju glädjas för man gifter sig ju bara en gång och det ska vara speciellt men samtidigt sörjer man.. Hoppas det går bra för dig!! Kram
Jag tror att det kommer att bli en tuff omställning på fredagen. Begravning kl. 14 och sen ska man ta emot långväga gäster på puben runt 21. Men man får göra det bästa av situationen och veta att vännen sitter på sin molntuss och är med i alla fall, det ville hon ju så gärna...
Nu är vigselprogrammen klara och servetterna vikta... Det kanske kommer att gå bra, det här!
Och även ljusstakarna utgick ur sortimentet så nu har vi 30 st av en annan sort också... Vi måste ha maximal otur!
Oj då.. synd på ljusstakarna! Vi har då inte ens börjat på vigselprogrammet än men vi vet hur vi vill ha det. Hur har ni vikt era servetter?? Och vad är det för slags servetter?? Jag håller på leta mig galen efter servetter! Vill så gärna ha fusklinne..mörkröda.. men vars hittar man det?
Kola ICA Maxi, COOP Forum och sånt. Vi har köpt fukslinneservetter på Domus, märke i.d. Vi har vikt dem enligt www.duni.se, Buffé heter brytningen.