• martina1

Till dig Elize

Om du är här nu så hör gärna av dig.
    Jag kan bara säga som så att vi känner varandra väldigt väl. Vill inte gå ut med några namn, men jag förstod det ganska snabbt. Jag sa ju att även jag bor i norje och funderar du i en sekund så har du också räknat ut det. Kul att du hittat hit till detta trevliga forum. Hejsan så länge.

• Svar på tråden Till dig Elize
  • Elize

Det vet jag och det känns som en tröst.. Tack!!! Vem vet en vacker dag kanske det blir en rackarns fart på oss.. Öhh? Om man inte hade 20000 andra saker som måste fixas hela tiden kanske man skulle ha lite tid över för att planera.Den enda tid jag har över att planera på är de där tjugo sekunderna innan jag somnar och det räcker ju inte långt.

• aug 06

Hallå Elize!!!

Hur var filmen var den värt att se???

Ha det så bra.

• Elize

Ja den var faktiskt helt okej och ikväll är det sista delen av medicinmannen på fyran, kanon ju!!

• aug 06

Ok jag väntat på dig idag men vi har bara gått om varandra tror jag.

• Elize

Till Martina..
    Jag har hittat en finfin ring och sparat bilden, nu hittar jag den ingenstans!! Tänkte kolla priset, glömde liksom det i förbifarten.. Du som är lite klurig på det där, vad göra? Hjääälp!!

• martina1

Tjena snäckan.
    Den måste du visa. VArför inte på lördag. Du har väl inte glömt. Finns en liten risk att jag får ta den lille med mig, ska försöka bearbeta chefen. Men den lille är ju rätt så snäll, så i så fall går det säkert bra ändå.

Shit, idag har jag lite ont i truten, Opererade bort två visdomständer igår, inte kul. Nåväl, nu är det bara två kvar.

Kan du inte beskriva ringen. Kanske jag kan hitta den själv om du ger mig adressen. Kram på dig.

• Elize

Hej hej!! Jag har inte glömt lördag och hoppas det går att lösa.. Sambon har mkt jobb då, deras dräng har ju slutat så nu är det lite körigt..Men ska prova att lösa det. Mailar bild till dig. Hoppas den kommer fram, du vet jag och tekniken... Fy vad läskigt med tänderna,stackare.!!Kram

• martina1

Hej igen. Ringen var supersnygg, precis min smak. Klänningen var underbar. verkligen gjuten som till dig. För jag hoppas det var klänningen du menade och inte blommorna :) Men smaken är som baken. Vilket märke var det på klänningen? Hoppas det finns en återförsäljare i närheten. Helt klart godkänd.

Om det nu kör ihop sig lite på lördag för både dig o mig kanske vi ska skjuta på det. Får väl ut i julrushen istället.
    Skulle ni partaja på kvällen eller? Annars kunde vi ju träffats då. Vi hörs helt enkelt igen. Kram på dig

• Elize

Hoj hoj!! Nej, det var INTE blommorna jag menade. Väl tokiga även för mig... Men klänningen är lagom otraditionell väl? Kul du gillade ringen tycker den är döfin, har tom. sett den "live". Vet inte om vi ska ut i helgen, känner mig lite sliten..Träffas gärna i så fall.

• Elize

Hörrru Martina..
    Har du gått under jorden eller? Ska vi träffas på lördg eller, på kvällen? Kungen kommer inte denna helgen så vi har lite tid över för "fotfolket". he he

Svar på tråden Till dig Elize