• martina1

Till dig Elize

Om du är här nu så hör gärna av dig.
    Jag kan bara säga som så att vi känner varandra väldigt väl. Vill inte gå ut med några namn, men jag förstod det ganska snabbt. Jag sa ju att även jag bor i norje och funderar du i en sekund så har du också räknat ut det. Kul att du hittat hit till detta trevliga forum. Hejsan så länge.

• Svar på tråden Till dig Elize
  • martina1

..inte bra o försvinna ur bild.
    Och förresten så kan det ju va kul med bröllopssnack här med o inte bara privat.
    Angående mitt namn så ska du inte bry dig om mitt nick, är inte mitt tilltalsnamn.
    Hoppas du hör av dig.

• martina1

Que?
    Var det ett uttryck eller menar du att jag heter Helena i så fall är du helt fel ute. Men jag messar dig imorgon så vi har allt klart för oss. Om du inte redan vet förstås.

• martina1

Ibland kan det ta ett tag o koppla. Som du ser var ju klockan rätt mycket.
    Nåväl, hur går det med planeringen?
    Blir du nåt klokare av att va här inne o spana. Ibland kan det nästan få motsatt effekt, man blir helt förvirrad o stressad. Inte för att jag behöver bli det, men ändå...

• martina1

Ja det är ju knappast troligt att du kommer bli helt omvänd i ditt tankesätt. Tur är väl det, annars vill jag inte va din vän längre. Det är ju din filosofi som gör att man diggar dig.
    Även om ni inte ska "värsta" bröllopet så kan det kanske ändå va dags att ta tag i vissa saker. Men va f*n, allt har sin tid.
    Hoppas du vet att jag hjälper gärna till om det behövs.

• martina1

Tjena snäckan.
    Den måste du visa. VArför inte på lördag. Du har väl inte glömt. Finns en liten risk att jag får ta den lille med mig, ska försöka bearbeta chefen. Men den lille är ju rätt så snäll, så i så fall går det säkert bra ändå.

Shit, idag har jag lite ont i truten, Opererade bort två visdomständer igår, inte kul. Nåväl, nu är det bara två kvar.

Kan du inte beskriva ringen. Kanske jag kan hitta den själv om du ger mig adressen. Kram på dig.

• martina1

Hej igen. Ringen var supersnygg, precis min smak. Klänningen var underbar. verkligen gjuten som till dig. För jag hoppas det var klänningen du menade och inte blommorna :) Men smaken är som baken. Vilket märke var det på klänningen? Hoppas det finns en återförsäljare i närheten. Helt klart godkänd.

Om det nu kör ihop sig lite på lördag för både dig o mig kanske vi ska skjuta på det. Får väl ut i julrushen istället.
    Skulle ni partaja på kvällen eller? Annars kunde vi ju träffats då. Vi hörs helt enkelt igen. Kram på dig

Svar på tråden Till dig Elize