Till dig Elize
Tror du jag försvunit? En annan måste ju jobba också och så vet du.. I`m back..
Tror du jag försvunit? En annan måste ju jobba också och så vet du.. I`m back..
Nu har jag klurat och klurat.... Eftersom mina riktiga vänner är lätträknade så har jag svaret på din kruxiga beskriving. Jag säger bara: " Hello Helena!!!"
Ironi, darling...
Hej hjärtat! Vad skönt att poletten ramlat ner!!Känner mig lika förirrad som vanligt, är ju liksom mitt signum att vara halv kaotisk hela tiden.. Nej med planeringen går det inget vidare, vet inte ens om man kan kalla det planering.. Men det är lite skoj att läsa inläggen här. Men jag känner att jag nog är lite udda. Skiter liksom i färgteman, toastmastrar och tärnor. Jag vill ju bara gifta mig med min bonde, utan krusiduller typ.
Det vet jag och det känns som en tröst.. Tack!!! Vem vet en vacker dag kanske det blir en rackarns fart på oss.. Öhh? Om man inte hade 20000 andra saker som måste fixas hela tiden kanske man skulle ha lite tid över för att planera.Den enda tid jag har över att planera på är de där tjugo sekunderna innan jag somnar och det räcker ju inte långt.
Ja den var faktiskt helt okej och ikväll är det sista delen av medicinmannen på fyran, kanon ju!!
Till Martina..
Jag har hittat en finfin ring och sparat bilden, nu hittar jag den ingenstans!! Tänkte kolla priset, glömde liksom det i förbifarten.. Du som är lite klurig på det där, vad göra? Hjääälp!!
Tjohooo!! Jag hittde den..
Hej hej!! Jag har inte glömt lördag och hoppas det går att lösa.. Sambon har mkt jobb då, deras dräng har ju slutat så nu är det lite körigt..Men ska prova att lösa det. Mailar bild till dig. Hoppas den kommer fram, du vet jag och tekniken... Fy vad läskigt med tänderna,stackare.!!Kram
Hoj hoj!! Nej, det var INTE blommorna jag menade. Väl tokiga även för mig... Men klänningen är lagom otraditionell väl? Kul du gillade ringen tycker den är döfin, har tom. sett den "live". Vet inte om vi ska ut i helgen, känner mig lite sliten..Träffas gärna i så fall.
Hörrru Martina..
Har du gått under jorden eller? Ska vi träffas på lördg eller, på kvällen? Kungen kommer inte denna helgen så vi har lite tid över för "fotfolket". he he