Träff i Eskilstuna
Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?
Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?
klockan 13 är man ju t.om vaken... =o)
låter bra.
/Lene
Kul. Kanske bra om vi gör en lista, så vi kan hålla koll
Bluebride2006
Ni får fylla på själva
Bluebride2006
onejulie
Bluebride2006
onejulie
andlin
_prinsses_ och junibrud, ni då?
inga fler, ska vi bara bli 3 st?
puffar åter igen
Jag kommer inte kunna komma tyvärr. Ska på släktkalas i Stockholm som det ser ut. En annan gång!
Trist, men jag hoppas vi kommer kunna göra någon i vår också, får hoppas på mer tur då
Verkligen inga fler?
Jag var på Tingsgården igår, som jag tycker var mysigt, vi skulle kunna vara där. Vad tycker ni?
Jag tycker att Tingsgården låter bra.
kul. ev kanske min tärna kommer med, min blivande frågade om han skulle med, men när han hörde att det troligen inte skulle komma fler brudgummar så tyckte han inte skulle gå:)
Jag tar troligen med mig min bröllopspärm :)
Kanske ska ta och höra med min tärna också om hon vill med. Hon kommer ju iallafall att ta hand om en massa saker på hemmaplan eftersom jag inte bor i E:a längre. Om det nu går att fixa att hon och jag sticker iväg tillsammans och vår brudnäbb inte får följa med. Har nämligen inte berättat för näbben ännu att vi ska gifta oss.
Kommer tyvärr inte kunna komma, ska jobba! :( Ha så trevligt! :)
Vad trist Lojna, hoppas vi kan göra en nästa år också. Kanske fler kan vara med då.
För att vi inte ska behöva undra så tänkte jag att vi skriver våra riktiga namn, om det är ok?
Bluebride2006 - Rosemary [Råsmari]
onejulie
andlin
mina tärna följer inte med
Bluebride2006 - Rosemary [Råsmari]
onejulie
andlin - Linda
Jag får med mig min tärna.
vad kul, blir vi inte så få i alla fall
vi ses om några timmar tjejer, nu måste jag verkligen sova.