Träff i Eskilstuna
Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?
Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?
puffar igen
Jag träffas gärna!
Vilka är ni andra...? :)
Jag bor i Sthlm, men är ifrån Etuna, så vi ska gifta oss där.
Lojna........ jag är tvärom, jag kommer från sthlm, men bor i Etuna. Men vi kommer gifta oss här, då det är bäst.
Andlin vet jag är från Uppsala men ska gifta sig i Torshälla. Jag har för mig att vi både gifter oss på samma dag 5/8-06. Själv då?
Bluebride2006
Lämnade du underbara Sthlm för Etuna!? ;) Nej då, inget fel på lilla byn heller! Var ska ni gifta er??
Ojoj, jag är brud långt före er, redan 7 januari! :D
Japp, nödlösning, fick sparken så jag kunde inte bo kvar i min lägenhet.
Ja, det är du
puffar
puffar igen
Hej! Tänkte på Bluebride och kom på den här tråden...! Får jag också vara med?! Jobbar nästan i E-Tuna så får jag så kommer jag på nästa träff!!!!
Välkommen, jag ska försöka hålla kontakt med Andlin, som kanske blir upptagen under oktober, men det är kanske okej att vi flyttar träffan till november.
Någon aning var vi kan träffas?
Jag kan var som helst. Gärna i city. Jobbar på Strömsholm och bor i Västerås så jag är beroende av tågtider alt egen bil förutsatt vad det blir för träff. Men om jag får är jag gärna med!!!