• Bluebride2006

Träff i Eskilstuna

Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?

• Svar på tråden Träff i Eskilstuna
  • Bluebride2006

Inga fler brudar i eskilstuna.

• andlin

Tjenare brudar,

Kom in på kursen så om det går att flytta BT-träffen till någon helg i november istället så vore det bra. Nu har jag dock inte tillgång till almanackan just nu, så jag vet inte riktigt när jag kan ta mig till E:a. Har ni något förslag på datum?

• one julie

Jag är ju Eskilstunabrud! Jag är tillgänglig för det mesta... säg bara till! Kul att träffas!

• Bluebride2006

Ska vi säga 12 november? Vad sägs om det? Vilka tror att de kommer och var ska vi vara?

• andlin

12 november låter perfekt. Som utflyttad E:a bo känner jag att jag nu har noll koll på vad det finns för ställen att träffas på. Så det överlåter jag till er andra tjejer att bestämma.

• andlin

Hallå brudar.
    Har ni något förslag på var vi ska träffas?

• Bluebride2006

Var är det enklast att träffas, inne i stan eller ute vid Tuna Park? Någon som vet något bra fik, har faktiskt inte tagit fika någon gång här i stan, vad jag minns.

• andlin

För mig är det nog enklast att träffas inne i stan vet nämligen inte om jag kommer ta bilen till E:a eller om det blir tåg.

• andlin

Ska vi träffas på torget då och sedan se vart vi tar vägen?

• Bluebride2006

Det blir nog enklast.

Svar på tråden Träff i Eskilstuna