Träff i Eskilstuna
Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?
Eftersom den senaste tråden för detta stängdes av så startar jag en ny. Vad sägs om en BT-träff, vill ni ha det en vardag eller helg?
Inga fler brudar i eskilstuna.
Tjenare brudar,
Kom in på kursen så om det går att flytta BT-träffen till någon helg i november istället så vore det bra. Nu har jag dock inte tillgång till almanackan just nu, så jag vet inte riktigt när jag kan ta mig till E:a. Har ni något förslag på datum?
Jag är ju Eskilstunabrud! Jag är tillgänglig för det mesta... säg bara till! Kul att träffas!
Ska vi säga 12 november? Vad sägs om det? Vilka tror att de kommer och var ska vi vara?
12 november låter perfekt. Som utflyttad E:a bo känner jag att jag nu har noll koll på vad det finns för ställen att träffas på. Så det överlåter jag till er andra tjejer att bestämma.
Hallå brudar.
Har ni något förslag på var vi ska träffas?
Var är det enklast att träffas, inne i stan eller ute vid Tuna Park? Någon som vet något bra fik, har faktiskt inte tagit fika någon gång här i stan, vad jag minns.
För mig är det nog enklast att träffas inne i stan vet nämligen inte om jag kommer ta bilen till E:a eller om det blir tåg.
Ska vi träffas på torget då och sedan se vart vi tar vägen?
Det blir nog enklast.