• M Magdalena

hur länge höll ni på er, tjejer?

Jag har vart singel ända sen i julas och dejtat några killar. Träffade en kille nu i sommar och vi hade sex redan 2:a natten.

(Bakgrundshistoria: Vi fick kontakt via en kontaktsajt. Vi bestämde efter ett tag att ses. Han e från en annan ort och sov på min gästmadrass.)

Jag trodde nog inte riktigt från början att det skulle bli seriöst så därför ville jag ha sex för att "tillfredsställa min lust". Jag insåg redan då att han e en väldigt go och trevlig kille men trodde inte riktigt att jag skulle falla för honom.

Ja, sen föll jag för honom (fick riktiga känslor för honom) när jag besökte honom på hans ort.

Frågan är, vad tror ni, kan det vara till någon "skada" att vi hade sex så tidigt?

När hade ni sex första gången med er partner?

• Svar på tråden hur länge höll ni på er, tjejer?
  • Tant Pernilla

Äh, man kan väl ha sex när man känner för det. Sen om det är första träffen eller fjortonde, det spelar väl ingen roll? Det viktigaste är väl att man verkligen känner för det och gör det som man verkligen vill - och inte avstår på grund av några "fåniga" moraliska skäl.

Mer 6 åt folket!

• Marie06

Tant Pernilla

Helt rätt !!!!

• Viva Las vegas

Vi "kom nog till" redan inom en vecka...har nu varit ihop i nästan precis tio år! Gifta i Vegas i två veckor!
    Go for it om det känns rätt. Käns det rätt är det rätt! Finns inga regler mer än at båda ska vara överrens!
    Kram

• evig trohet

jag och min underbara pojkbän, hade sex andra natten, då var vi redan tillsmmans, och allt känndes bara så RÄTT, viket det fortfarande gör, så vi ångrade inte en sekund att vi gjorde det.

• lemonlips

Som svar på din fråga så tror jag inte ett dugg på det där.

• Strulan

Jag höll mig inte alls och nu är vi gifta
    Jag tror att det kan bli fel hur man än gör, som det mycket sanna ordspråket.

HUR MAN EN VÄNDER SIG SÅ HAR MAN RUMPAN BAK

• Utpala

Kanske tredje dagen? Ångrar inte det, men skulle dethär förhållandet inte blivit till ngt skulle jag ha ångrat det.

Är kanske lite fånig, men vill ha sex med så få som möjligt under mitt liv. Sex är på ngt sätt så "heligt" för mig. Plus att jag är livrädd för könssjukdomar. Kondom skyddar inte alltid mot t.ex. herpes och HPV.

Haha. Låter som värsta moraltanten.

• Lemony Snicket

Hade sex första kvällen vi träffades..trodde dock att det var ett one night stand...men han är kvar,6 år senare..;)

• Jennie med ie

Jag tycker "hålla på sig" låter så illa, som att man ska försöka förtrycka och förtränga sin sexualitet.

Vi sov ihop första natten och hade sex med varandra efter 2 veckor. Hurvida det förstör nåt eller ej beror på omständigheterna runt omkring, att man väntar med sexet måste inte vara bättre för förhållandets förutsättningar än att ha det direkt.

• KCsMama

Vi hade sex första kvällen!

• Blivande fru Olsen (17/6-06)

Med mitt ex väntade jag i två månader. Jag var oskuld då.

Blivande maken hade jag sex med redan första träffen.

• Trancequeen

Jag och min nuvarande sambo började våran relation med att vara KKs, och sen blev vi tillsammans. Nu, 4 år senare, så är vi fortfarande tillsammans, sambos och pratar om förlovning.

Gå på magkänsla. Kändes det rätt så är det det också :)

• Mastermind

Det är kul att se att tråden fortfarande är igång trots att den är så gammal att den kommer bli stängd inatt..

Svar på tråden hur länge höll ni på er, tjejer?