• Kärlek6

Ett seriöst förhållande

Hej!

Själv är jag väldigt ledsen och även less på - det verkar att alla vill bara ha sex med mig hela tiden.

För ett tag sen fick jag ett överraskat mail från en kille för han har sett mig vid IRL för några år sen och såg mig i en hemsida. Då berättade han att jag är väldigt söt och vackert och såg på min bild och jag är fortfarande då nämde han att han var mycket tänd på mig. Vill så gärna träffa mig och vill ha sex med mig.

Nu igen tänker jag - jag tänker varför vill alla män bara ha sex med mig men ingen av dem som är mer intresserad av mig att ha ett förhållande med mig..

Eller tänker jag fel - ska man testa först med sex sen får man se om man vill utveckla till ett seriöst förhållande eller vad?

Vad tänker MÄN igentligen på????

Kan bara betona att jag själv är inte typ billig flickan utan är en mycket attraktiv kvinna med mycket charm och skönhet med väldigt högbegåvad men ändå ingen ser att jag inte vill ha sexförhållande...

Undrar om ni som träffar er partner - hade ni först med sex innan det seriösa förhållandet???

// Är så ledsen faktiskt...

• Svar på tråden Ett seriöst förhållande
  • ninonica

Jag måste faktiskt erkänna att jag inte heller förstår en del av de saker som TS skriver eftersom meningsbyggnaden är väldigt underlig ibland. Jag har en känsla av att hon har lite svårt för det svenska språket vilket får mig att tro att hon inte är svensk. Att vi missförstår en del av det hon skriver kan ju göra att vi uppfattar henne på ett annat sätt än hon menar...

• hattifnatten

Kärlek 6

Hur går det för dig, känns det bättre?

• LillaLoppan

Det är skrämmande att så många här på BT är så kritiska och misstänksamma mot nytt folk som kommer in och skriver och frågar saker här.
    Jag tycker inte alls att det är konstigt att folk hamnar här. Jag menar, man kommer ju hit vad sjutton man än googlar på liksom.
    Att det alltid skall behövas skrivas "Det här är ett Bröllopsforum" är bara tröttsamt! Ibland känns det som att vissa tycker att det bara är några slags normala, standard-människor som får vara här. Människor som givetvis är förlovade enligt tradition i 1 år och sen väntar ett standardbröllop som kostar lagom mycket. Allt ska vara så himla normalt, lagom och standard hela tiden. Och gud förbjude om någon frågar något som inte har med bröllop att göra, då är det troll eller någon som skriver om fel saker på MITT forum liksom. Det är bara att inse att bröllopstorget inte skulle vara det bästa forumet finns om alla som var här pratade om färg på servetter. Det vimlar ju ändå av OT-trådar som skapas av dom som ska gifta sig så vad är problemet när någon som inte ska gifta sig skriver om något som inte har med bröllop att göra?

Sorry för det långa utlägget, blir bara så trött ibland!

Kärlek6:
    Jag tycker att det är bra att du vågar säga att du tycker att du är en begåvad, vacker kvinna för det är inte många som känner så. Låt inte dom killarna som bara vill ha sex få just det dom är ute efter. Du kommer att hitta en kille som respekterar dig och älskar dig för den vackra och begåvade kvinna du är. Tyvärr är det inte lätt att hitta dom bara. Om jag var i din situation så hade jag försökt att vänta ett tag in i relationen innan jag hade sex med personen. Känn efter om han verkar seriös. Börjar han prata om sex det första han gör så är han nog inte ute efter ett seriöst förhållande. Ha tålamod, det finns många killar där ute som säkert drömmer om att ha ett förhållande med en kvinna som dig!

• Mastermind

LillaLoppan - Antar att du menar mig? Jag undrade bara, svårare än så är det inte. Folk får vara här hur onormala eller normala dom än är, men det är intressant att veta hur det kommer sig att folk som inte forumet riktar sig till (för vi kan ju alla komma överrens om att temat här är bröllop, eller hur?) är här. Hur dom kom hit och varför dom stannar. En nyfiken fråga, helt enkelt. Jag fattar inte varför folk ska brusa upp så himla lätt.

• manzanita

ok, långt inlägg...tyvärr kärlek6 är det inte riktat till dig utan lite funderingar..

jag håller med LillaLoppan, varje gång en ny person presenterar ett hett ämne (eller inte alls hett) hoppar alla på personen i fråga..
    själv kom jag in på detta forum LÅNGT innan jag ens visste att jag skulle bli friad till, just för att jag googlade på något (skönhetsmedel eller nåt sånt tror jag..) och sedan fastnade jag för jag hade inte tidigare hittat (inte letade jag heller) ett sådant forum..

OK, visst detta forum heter bröllopstorget men var annars kan man fråga om så många olika teman på ett och samma forum. vad jag gillar med detta forum är att det för det mesta är seriösa svar och serösa människor.

för dom som bara är intresserade av bröllopsfrågor föreslår jag att dom inte läser övriga trådar så slipper dom bli irriterade.. jag vänder mig inte till någon konkret utan ja, ni fattar vad jag menar..

blir så trött på att folk ska ifrågasätta de som inte är gifta/ska gifta sig som rör sig på detta forum...kom igen..

• Mastermind

manzanita - "jag vänder mig inte till någon konkret utan ja, ni fattar vad jag menar.."

Nej? Jag är den enda i den här tråden som undrade varför hon skrev här om hon inte skulle gifta sig. Så du måste ju mena mig? Se mitt svar till "LillaLoppan" ovanför ditt inlägg.

• clary

Håller helt med dig Lillaloppan
    Kunde inte sagt det bättre själv :D

Häromdagen när jag googlade,efter Miranda nallar,hamnade jag här.

Och som sagt,är man enbart intresserad av bröllopsfrågor,så kan man ju hålla sig till de trådarna.

Och låta de de som behöver tips om diverse saker, få hjälp av alla andra som så gärna hjälper till. Med kloka ord och råd.

• LillaLoppan

Mastermind,

Jag vände mig inte till dig personligen.
    Jag vände mig till alla här som känner sig träffade av det jag menar.
    Det rann över och jag kunde inte hålla tyst när jag för tusende gången stötte på en tråd med Det-här-är-faktiskt-ett-bröllopsforum-stilen.

• Mastermind

LillaLoppan - Ok. Jag kunde dock inte låta bli att ta åt mig eftersom jag är den enda som skrivit så i denna tråden (dock inte riktigt med den attityden..). Jag har länge undrat hur folk hittar hit och varför dom stannar (i all välmeninghet), och inte sett någon annan fråga, så jag passade därför på i denna tråden.

• manzanita

nej, mastermind, jag riktade mig inte till dig utan funderade just kring många av de kritiska personer som dyker upp här då och då.. kan förstå att folk undrar varför man hänger här om man inte ska gifta sig.. fast vaddå, det kan man väl få göra ÄNDÅ?

jag började att hänga här för att jag tyckte att det var sjysst forum att fråga/läsa om allt möjligt, inte bara bröllop :)
    känner som LillaLoppan, att det ibland blir för jobbigt med folk som ifrågasätter vissa inlägg...

(undrar när ngn ska ifrågasätta "jag-får-utslag-när-jag-rakar-mig inläggen...hmmmmmmmmmm) haha det har jag inte sätt ännu...

• 11 juni 2005

Kärlek6 - Man kan inte ändra på andra MEn man kan ändra på sig själv. Om diverse män som tittar in på Din hemsida får uppfattniungen att Du är både redo och villig till 6 och detta är det sista Du vill - måste Du ju rimligen ändra på hemsidan, till att börja med...Du sänder heölt enkelt ut ett budskap som inte stämmer överens med vad Du söker. Skitsamma om Du tycker att de miissuppfattar dig - ändra på sidan - punkt.

Svar på tråden Ett seriöst förhållande