• Kärlek6

Ett seriöst förhållande

Hej!

Själv är jag väldigt ledsen och även less på - det verkar att alla vill bara ha sex med mig hela tiden.

För ett tag sen fick jag ett överraskat mail från en kille för han har sett mig vid IRL för några år sen och såg mig i en hemsida. Då berättade han att jag är väldigt söt och vackert och såg på min bild och jag är fortfarande då nämde han att han var mycket tänd på mig. Vill så gärna träffa mig och vill ha sex med mig.

Nu igen tänker jag - jag tänker varför vill alla män bara ha sex med mig men ingen av dem som är mer intresserad av mig att ha ett förhållande med mig..

Eller tänker jag fel - ska man testa först med sex sen får man se om man vill utveckla till ett seriöst förhållande eller vad?

Vad tänker MÄN igentligen på????

Kan bara betona att jag själv är inte typ billig flickan utan är en mycket attraktiv kvinna med mycket charm och skönhet med väldigt högbegåvad men ändå ingen ser att jag inte vill ha sexförhållande...

Undrar om ni som träffar er partner - hade ni först med sex innan det seriösa förhållandet???

// Är så ledsen faktiskt...

• Svar på tråden Ett seriöst förhållande
  • Mastermind

clary - Men isf skriver jag rätt sak på rätt plats. ;) Och det där med att vi fångat våra drömprinsar är ju inget hemligt trix; det har ju bara blivit så. Alla fungerar på olika sätt, hade det funnits ett jättebra dejtingtips så hade hela världen redan kännt till det nu. :)

Chocolate Chip Cookie - Nej, nu läser du in för mycket i mina ord. Givetvis får alla vara här (som jag skrivit), men om man är singel och är ute efter dejtingtips så finns det många andra sidor som passar bättre. Imho. Jag ska inte gifta mig än på 3 år(började dock skriva våren 2003 i rollen som tärna), och jag är mest här för debatternas skull, och hårfrågorna (arbetar som hårförlängare), så det är klart att jag förstår om du är här med just dina intressen. Jag skrev ALDRIG att man inte får lov att vara här, jag undrade bara varför man är här som singel. Speciellt om man vill ha dejtingtips (och inte är här för sina intressen, som du och jag).

• clary

Mastermind : Jag tycker iallafall att alla har rätt att vara här.
    Även om man själv är lyckligt gift nu så kanske man inte är det resten av sitt liv.

Min kompis är farfar lämnade precis hennes farmor,för en annan och de är 80 år gamla.

Förlåt TS för att jag kom in på ett annat ämne i din tråd.

• Mastermind

clary - Ok, återigen: Alla får vara här. Jag varken vill eller kan förbjuda någon, jag bara undrade varför man var här utan att man skulle gifta sig. Ursäkta.

• sofia  aneleh

nu är jag inte så insatt i alla forkortningar man använder på internet, men vad jag fattat så betyder "IRL" in real life. så vad har det med din hemsida att göra.

jag finner det smått irriterande när folk skriver så osammanhängande och konstigt så man inte förstår nånting av det.

• MajFru2006

sofia aneleh
    Kanske till och med lika irriterande och obegripligt som att nån ofta rättfärdigar sina åsikter genom att referera att de överenstämmer med definitionen i NationalEncyklopedin?

Varför du ska gå in på varje tråd och racka ner på folk kan jag aldrig förstå. Lite hyfs från din sida vore inte för mycket att begära. Om du inte gillar tråden, kan du ju lämna den istället för att i onödan klanka ner på TS ordval och annat du irriterar dej på.
    Det är inte svårt att vara elak, om jag vore du skulle jag ta en rejäl titt på mig själv och fundera hur du skulle tycka om att bli behandlat som DU behandlar vissa personer på det här forumet.

Hoppas det var tillräckligt sammanhängande och okonstigt för dej.

• MajFru2006

Till Kärlek6 & ALLA ANDRA!

Jag tycker man ska behandla varann som man själv vill bli behandlad, gamla ord men ack så sanna.
    Jag förstår inte heller varför så många är på BT när dom inte ska gifta sig, men man kan ju påstå att det bidrar till den enorma kapacitet och kunskap som finns här inne om man vill ta redan på något.

Kärlek6, jag hoppas du hittar nån kärleksfull person som respekterar dej tillräckligt för att vilja lära känna dig som person, innan han får känna på dej.

• sofia  aneleh

du har tydligen inte alls läst ens en bråkdel av mina inlägg för jag "rackar" inte alls ner på alla. men som jag upptäckt flera gångr, det är MIG folk blir störda på, mdan andra säger precis liknande saker. ändå är det jag som får höra skit för det. du har rätt till din åsikt, men det har jag med.

jag har svårt att ta en person på allvar, om hon kommer hit och säger att alla killar vill ha sex med henne och att hon är en högbegåvad skönhet. tydligen är hon inte begåvad nog att lära sig skriva, eller att bete sig anspråkslösare.

• sofia  aneleh

"Kanske till och med lika irriterande och obegripligt som att nån ofta rättfärdigar sina åsikter genom att referera att de överenstämmer med definitionen i NationalEncyklopedin?"

en enda gång har jag refererat nånting ur NE, det var då när en tjej sa att hon förlovat sig men att hon aldrig haft en tanke på att gifta sig, eller tänkt att hon INTE ALLS ska gifta sig. då påpekade jag bara att förlovning egentligen är ett löfte om giftermål, vilket det ÄR. jag kan inte förstå varför man förlovar sig om man inte tänkt gifta sig, och jag är inte den enda.

och vad detta har med dnhär saken att göra förstår jag inte? så om du har något att säga till mig kan du ju starta en separat tråd om det, för det är inte vad denna handlade om. förövrigt är jag inte alls otrevligare än många andra här. och jag tror nog att många håller med om vad jag sa om TS, även om de kanske inte vågar erkänna det.

• sofia  aneleh

sen sa sign. kärlek6 dessutom att hon inte är någon billig flicka. man behöver inte vara billig bara för att man har sex med nya bekantskaper.

vad är det för fel på att avsluta en trevlig kväll med att ha sex med en trevlig person, även om man inte har intresse av att träffa honom eller henne igen? att hon påstår att alla män bara vill ha sex med henne tycker JAG var mycket elakare sagt än vad jag sa åt henne.

för det första vill inte alla killar ha sex med henne. för det andra är det inget fel på att vilja ha sex. för det tredje finns det kvinnor som är precis likadana.

Svar på tråden Ett seriöst förhållande