• ing

16 juli

Fler som ska gifta sig 16 juli? Bara kul att höra vad ni har kvar att göra? Hur kommer ni göra för att stressa av kvällen innan, känns som jag aldrig kommer sova den natten!!

• Svar på tråden 16 juli
  • Sannitje

Tuvali, inte konstigt med samma låt tycker jag, men jag är ju velig med mitt eget musik-val så du kanske inte skall lyssna på mig!

Men vad mysigt med violin!

• Tuvali

Skönt att det är fler som är veliga :)

Det blir iallafall samma låt. Det är bestämt nu. Känns bra.

Ha en bra kväll.

• ing

Hallå!
    Tror ni inte min ring har blivit fel igen när jag hämtade den idag! Men han gör om den i augusti när de kommer från semester och jag fick några hundra avdraget, så nu får jag ha denna så länge! Var på ansiktsbehandling idag ,det var avkopplande. Idag har jag bestämt mig för att försöka njuta resten av tiden och inte bli osams med M2B mer! Ha, ha får se hur länge det går! Ska sussa nu, gonatt!

• Pitebrud

Hej!
    Jag tar det ganska lungt just nu för allt är nästan klart, ska bara skriva alla placeringskort och häfta ihop bröllopsprogrammet. Vi ska till kyrkan på måndag och ha genrep och jag hoppas att allt kommer att gå bra. Vi har fått ganska mycket hjälp men fixat det mesta själva och det har varit roligt men vi har tagit en sak i taget och nu är allt lungt. Är ganska nervös men samtidigt inte för jag har nog inte insett att jag ska gifta mig, det är ju så otroligt:)

• mammacatta

har ni märkt va man mer å mer går in i sig å sitt? att man liksom får lite svårt att höra om och ikring allt annat som bildar ett brus i bakgrunden...?
    det enda *nä, ja vet att d är 1000 grejer* som finns i sockertoppen är Bröllopet...

nu till oviktigheter - frukost. ;)

• Helena Sk

Nu är det 1 vecka kvar!?!?!!
    Om en vecka så sitter man hos frissan innan sitt underbara bröllop!
    Jag längtar så.
    Min mans vänner drog ut honom på svensexa för en timme sen så nu är jag solokvist tills i morgon. Tråkigt för mig men kul för honom.
    Jag ska häfta ihop de sista bröllopsprogrammen och sen göra kyrkhäften. Det är egentlien min blivandes uppgift men han hinner nog knappast i helgen:)
    Anar att han kan ha lite ont i håret när han kommer hem i morgon.:D

• Sannitje

Jisses, ja, en vecka kvar! Vi åker fr London på onsdag kväll för att ta oss till Sverige. Måste ha fixat en hel del tills dess. Ser nu frame emot min ansiktsbehandling som är bokatd till tisdag. Kan behöva lite avkoppling!! Smått panik idag. Såååå mkt små-grejer som måste pysslas med! Och idag kom tjejen som skall bo hos oss och ta hand om våra 3 katter medans vi är borta. Så måste visa henne runt lite samtidigt som jag skall tvinga mannen att gå in i action och fixa sina grejer, och sedan tvätta alla kläder som behövs till honeymoon, plocka undan i huset, göra gäst-beskrivningarna, åka och handla, fixa fest-programmet, det sista på bordsplacering och och och och.... AAAA. om det ändå vore den 16de idag!

Hm, och samtidig, som du säger mammacatta, kan jag bara tänka bröllop så allt annat hamnar i bakgrunden. Helt disträ!!

• Tuvali

Ja om en vecka är man fru Thögesen Mattsson... Tänk att det bara är en vecka kvar. Konstigt nog känner jag mig väldigt lugn. Jag bara väntar på att stresstöten ska så till

• Tuvali

Usch... idag vakande jag och hade ont i magen. Tror att det är nervositeten som smyger sig på. Det är ju bara fyra dagar kvar.

Jag har inte mycket kvar att göra utan ligger bra till.

Fler som börjar bli lite nervösa????

• Sannitje

Japp! Men kanske inte nervös direkt faktiskt, tror jag fortfarande är för snurrig och stressad för att bli nervös. Mannen vill aldrig ta dit till att öva på 1a dansen och vi har inte övat på våra löften ännu....

huvaligen

Kan knappt sova på nätterna för alla tankar och check-listor som snurrar runt i huvudet på mig! Och har snart stora IKEA påsar under ögonen... Snyggt på en blivande brud!

• Sannitje

Jag menar: Mannen vill aldrig ta TID till att öva

Hm, stavning har satts på sparlåga i bröllopstider det också!

• Tuvali

Jaha tjejer nu är det bara en dag kvar. Hoppas ni har det bra och allt under kontroll.
    Lycka till imorgon och kram på er.

• steellady

lycka till alla, imorgon är det dags!

Svar på tråden 16 juli