16 juli
Fler som ska gifta sig 16 juli? Bara kul att höra vad ni har kvar att göra? Hur kommer ni göra för att stressa av kvällen innan, känns som jag aldrig kommer sova den natten!!
Fler som ska gifta sig 16 juli? Bara kul att höra vad ni har kvar att göra? Hur kommer ni göra för att stressa av kvällen innan, känns som jag aldrig kommer sova den natten!!
Här är en till som gifter sig den 16 juli.
Är riktigt nervöst nu!!
Men riktigt kul ska det bli!
Tack Ing!
Hur har ni andra 16 juliare det? Mycket kvar?
Imorgon skall jag till skräddaren och göra en sista check med klänningen, hämtar den sedan nästa vecka. Syrran skall med imorgon och få en lektion på att snöra upp korsetten rätt. Fast tror nog mer det är min karl som kommer behöva en lektion i hur han snörar av den medans lite på sniskan!
jag börjar bli lite stressad. Vet egentligen inte för vad för jag har koll på allt och har inte mycket kvar att göra. Mest sånt som inte går attt förbereda. Fick en liten gråtattack idag pga ingenting egentligen. Tur att jag har en förstående blivande man.
Har suttit och klippt ut hjärtan till framsidan på festprogrammen idag. Ska även göra små askar som ska var som bordplaceringsskylt. Har gjort klart hälften. Borde hinna resten på två veckor.
'puff, puff
Hur har ni det i värmen? Är det fullt upp i planeringen?
Själv satt jag och vek 60 små askar som jag ska lägga gelehjärtan i och skriva gästens namn på. Tog över två timmar men de blev fina.
hej hej. Önskar jag var i värmen. Sitter i ett regnigt London, och börjar nu bli lite stressad av det som är kvar... Jag har varit filbunks-lugn i flera veckor men nu uj uj, nu drar det igång!
Hallå!
Jag håller allvarligt på att snart gå in i väggen pga allt stress. Vi får ingen hjälp alls av vårt värdpar, ni som har värdpar vad gör de för er? Imorgon ska jag ialla fall hämta ring, försökte förra fredagen men den hade blivit helt fel i designen! Och så ska jag på ansiktsbehandling, hämta klänningen o köpa silversnören som ska vara runt festprogrammen. Jag har frågat i en annan tråd, men frågar här också, vet ni var man kan köpa fina band o ha på bilen?
Hör ni 16 juli-flickor. Behöver ett råd. 8 dagar kvar och nu måste jag bestämma utgångs-marschen. Vad tror ni om att ha Queen's You're my best friend? (spelat endast på piano skall tilläggas) Skulle det bli helt mysko? Låten skulle vara en överraskning för fästmannen och han gillar Queen....
Har jag frågat i en annan juli-tråd innan kanske? Jag vet inte längre, börjar bli lite stress-snurrig tror jag!
jag har totalt brakat in i stressväggen inatt! jag drömde bara en massa drömmar om att vi skulle gå till kyrkan idag, fast d var 8 dagar kvar när vi gick å la oss... *rusar runt som en galning med stirriga ögon*
he he he samma här. Bara galna bröllops-drömmar nu!
Ja visst är man lite stressad. Skulle ljuga om jag inte medgav att allt i mina tankar i stort sett kretsar kring bröllopet.
Vi var ju till kyrkan i tisdags på vigselsamtal. Det gick bra förutom att minsta sonen var både högt och lågt. Var där igår igen för att träna lite extra med honom. Då gick det faktiskt bättre. Så om vi åker dit varje dag nu i en vecka ordnar det nog sig.
Vi kommer inte att ha någon kantor som spelar utan ha brudmarsch på violin både som ingång och utgångsmusik. Är det konstigt att ha samma låt både in och ut???
Nu ska jag iväg och provsätta upp mitt hår.
Lycka till alla nu och glöm inte att ta det lugnt