Träff i Norrköping?
Hej! Finns det någon mer där ute i Norrköping som ska gifta sig 2006 som vill träffas och prata lite?
Hej! Finns det någon mer där ute i Norrköping som ska gifta sig 2006 som vill träffas och prata lite?
Ja, det går bra, går vilken e.m/kväll som för mig, och som sagt så har jag ju inte smått än så länge, så du kan bestämma när. Säg datum och tid, något förslag.
Och grattis till den korta jobbtiden innan nästa, vältajmat!
Vad sägs om att ses torsdag den 18/8?? Kanske kl 18?? Var?? Tja, vet inte var man ska ses!? Stan kanske på ngt fik som har öppet längre än till 19?? Fräcka fröken kanske.. Vad tycker ni andra??
Ha en trevlig söndag.. själv ska jag jobba ...
Yes, den 18:e kl 18 passar mig bra. Ja, fik är ju inte så lätt i den här staden (fast jag fattar inte varför alla stänger så tidigt?!) Fräcka fröken är väl bra. Ett annat förslag är Choklad och Muffinscompaniet om de har öppet.
Hej hej!
Ja, chocklad och muffin har väl öppet lite längre, ska kolla det.. bra idé!!
Hur passar 18/8 18.00 er andra?
Ha en bra vecka..
Ser förresten att det står PysselPassion på mig nu, jag har bytt, hette förut bröllop/ juli -2005, bara så ni vet...
Jo, det går jättebra för mig!
Den 18:e kl 18 passar mig fint. Har själv ingen aning om hur länge det är öppet på Muffins.... men det är ju mysigt där i alla fall. PysselPassion: Kollar du hur länge det är öppet?
Det ska bli riktigt kul att ses!!
Hej hej!
Jag har inte kollat upp choklad och muffins öppettid tyverr men vi kanske kan ses utanför där i alla fall och leta oss vidare om det inte är öppet..
Vilka är vi nu som ses på torsdag?
Hej så länge..
Det blir jättebra. Jag kommer i alla fall.
Jag kommer också.... antar att vi känner igen varandra på sökande blickar och bröllopstidningar eller nåt..
Haha... då vet jag hur jag hittar er. Blir kul att ses på torsdag!
Hallå är ni där, norrköpingtjejer?
Skulle bara säga att det blir kul att ses i morgon, men.... jag kan tyvärr bara stanna en timma. För sedan ska jag skriva in vår hund på valpkurs. Typiskt va?! Tänkte bara att ni kanske ville veta... men ni kanske inte hinner läsa det?!