• Lilla Ia

Träff i Norrköping?

Hej! Finns det någon mer där ute i Norrköping som ska gifta sig 2006 som vill träffas och prata lite?

• Svar på tråden Träff i Norrköping?
  • Loyze

Hade varit kul o haka på men bor i Malmö... (sambo från Norrköping och kommer gifta mig där uppe i juli -06)

• Speja

Ja, det är synd att det inte är fler av oss som faktiskt bor i Norrköping och kan ses. Men det är ju kul att i alla fall ha kontakt på 'tråden'. Hoppas i alla fall att det kanske är någon mer än jag och lilla la som kommer att ses någon gång. Om inte annan vore det kul att få se bilder från er andras bröllop när de har skett.

• Lilla Ia

Hejsan, nu har jag kommit in i huset och fått igång nätet... hur vore det med någon liten träff, en fika någonstans eller så?

• Speja

Hoppas allt har gått bra med flytten! Jag undrade allt lite vart du tagit vägen... de andra också för den delen... det är lite tomt och tyst här på tråden.

En fika vore allt kul tycker jag. Jag kan själv bäst på eftermiddagarna/kvällarna när min sambo kommit hem från jobbet. För jag har ingen lust att ta med mig barnen När passar det dig bäst?

• bröllop/ juli -2005

Hej hej!
    Här är en till som bor i Nrkp och ska gifta sig 2006, juli.. Vore kul med en fikaträff så man kan byta ideér med varandra! Träffas gärna också em/kväll så sambon kan ta lillen ..

• Speja

Hej, hej och välkommen! Vad kul med en norrköpings-brud till!!
    En fika säger man ju aldrig nej till. Och om det dessutom blir bröllopsprat så kan det väl inte bli bättre.
    Bröllop/Juli -2005: Jobbar du eller är du hemma med barn? Är själv föräldrarledig men ska börja jobba igen 1 september. Suck!

• Jenny i England

EPJE

Javisst har jag en syster som är lärare! Är det du som jobbar med Lena?

• Lilla Ia

Fika går när som nästan, men jobbar varje vardag till halv fem, så e.m./kväll passar mig bäst också, även om jag inte har barn.
    Jo, det tog ett tag. Bortresta en vecka, sen flytten, sen få in bredbandet med... men nu rullar det på!

• bröllop/ juli -2005

Speja
    Jag är föräldraledig tills 24 augusti, sonen börjar dagis i mitten augusti men jag hinner bara vara igång 2 månader sen kommer nästa lille. Så det blir tätt mellan föräldraledigheten ..

Ska vi bestämma en em/kväll? Ska vi ta vecka 33 kanske??..

• EPJE

Hej Jenny i England!
    Ja, jag jobbar med Lena! Tänkte väl att det lät som du, eftersom du tidigare nämnde Åby och jag vet att du bor i England!
    Var ska ni gifta er?

Svar på tråden Träff i Norrköping?