• Lilla Ia

Träff i Norrköping?

Hej! Finns det någon mer där ute i Norrköping som ska gifta sig 2006 som vill träffas och prata lite?

• Svar på tråden Träff i Norrköping?
  • Lilla Ia

Hej Jenny. klart att du ska hänga på...välkommen!

• Lilla Ia

Speja, det verkar bara vara vi som bor här i nkpg. vad sägs om en liten planeringsträff innan sommarens slut?

• Speja

Hej, hej!
    Har varit bortrest några dagar... men nu är jag tillbaka igen. Jo det vore kul att träffas över en fika och snacka bröllop om vi kan få till någon tid som passar. Jag är hemma (mammaledig) till 1:a september. Min 'blivande' har semester under juli så då är vi borta lite till och från.. men å andra sidan har jag lättare att få barnvakt när han är hemma. Vad passar dig?

Vad det gäller klänning så har jag ju bara tittat på bilder och ännu inte börjat prova något. Och nu gissar jag att det får bli efter sommaren eftersom många stänger för semester. Funderar dock på att åka över till Linköping och kolla i butikerna där. Känns som att de har större utbud + att jag jobbar där och har lättare att kolla om det kommer in något nytt.

• brud i sina bästa år

Hej Norrköpingsbrudar!

Visserligen gifte jag mej i Linköping 18/6, men bor i Norrköping, passar inte in i er förfrågan om unga brudar heller... men kanske kan jag ge några tips om ni skulle vilja...

Ha det gott i sommarvärmen!

• tattooz

hej, jag bor sen 3 år i kalmar men är född o uppvuxen i nkpg, vi ska gifta oss den 5 aug. 2006 här i kalmar, men jag är intresserad av er tråd eftersom det verkar lite svagt intresse annars från kalmartrakten..har försökt men..
    tattooz

• tattooz

kul förresten, då jag läste på de förra inläggen, vi har samma datum llone!! O så bor vi tvärtom..

• Ilone

Vad kul tattooz !
    Kalmar och Karlskrona är inte så långt ifrån varandra. Jag var där uppe i helgen. Det är en fin stad.

Kul att det börjar bli lite folk här. Jag har tyvärr inte så mycket tid att ägna åt planeringen nu, så kommer tyvärr inte vara så aktiv i forumet.Men försöker gå in och läser vad ni skriver då och då. Ha en bra sommar alla. Höres under året.

• Speja

Välkomna alla! Vad kul att det är fler som vill vara med här.
    Vi gifter oss som sagt i februari -06 men jag börjar ändå känna lite småpanik över allt som ska fixas. När jag säger det till 'folk' så blir svaret från dem att: 'Det är ju lååångt kvar.' Sååå... nu börjar jag undra om det är jag som är nojig, eller de som har glömt hur det var att planera bröllop. Är ni lika stressade som jag??

• EPJE

Hej Norrköpingsbrudar!
    Jag passar inte riktgt in här eftersom jag gifter mig redan om tre månader! Men jag läste era inlägg och många nämnde Kolmårdskyrkan. Ska på bröllop där snart och de ska ha festen i Sörsjön. Vet andra som har varit där och säger att det är jättebra. Ska vara vacker utsikt över sjön från festlokalen! Där finns stugor och camping för gästerna. (vill man ha lyxigare hotel får man ta en taxi till stan!)

Själv gifter jag mig i Strängnäs!

Jo, en fråga till Jenny i England: Har du en storasyster som är lärare??? Lite nyfiken bara!

Lycka till med era planeringar och glad sommar!

• Lilla Ia

Oki, vi flyttar till nytt boende på fredag, så man är väl lite upptagen nu me, men från augustis början blir det jättebra! Och ju fler som vill träffas, desto bättre! Och Tattooz, vad kul att du bor i kalmar, jag bodde där tills för ett år sen, och nu i Nkpg.

Svar på tråden Träff i Norrköping?