Inlägg från: Fru Calice |Visa alla inlägg
  • Fru Calice

    Sista träffen innan våra bröllop!

    Ganska säker på att det funkar för mig oxå, veckan efter är vi på bröllop!

  • Fru Calice

    Eventuellt kan vi vara hemma hos mig! (Beror mest på om jag kan eller inte, men hittills kan jag ju...)
    Välkomna!

  • Fru Calice

    Så synd Lottis2!
    Om vi ska byta helg tycker jag Sandella får säga sitt först! Blir det för stressigt?

  • Fru Calice

    Men då låter vi helgen stå kvar tycker jag - eftersom sandella, jag, marfa, na76 o brud i sina bästa år kan den 8/5. Kanske hinner vi med en träff till som Lottis2 kan? Det kan vi prata om den 8:e i så fall! Men garanterat ses vi ju fler gånger Lottis2 - om inte annat så efter alla bröllop!
    Kram på er!

    Calice

  • Fru Calice

    Ska vi säga kl 15? Passar det alla?

    Indianflicka
    Vi kan vara hemma hos mig, men jag lägger helst inte ut adressen här, utan kommer föreslå en plats vi ses på istället. Men jag avvaktar tills vi närmar oss datumet för att se att jag verkligen kan. (Än så länge är sjukdom det enda som kan stoppa mig!)

  • Fru Calice

    marfa
    you read my mind
    skulle precis gå in o puffa för tråden!
    Vad föreslår ni till nästa söndag - äta eller fika? Har en pizzeria i närheten som säljer pizza, kebab o lite sallader. Kan annars fixa hem fika om det lockar mer. Förslag?
    Kram

  • Fru Calice

    Hej alla som vill med på träffen på söndag!

    Blir det bra om vi ses kl 15:00, utanför Med Mera-Butiken som ligger precis vid Drottningrondellen, efter Drottningbron? Tycker vi satsar på fika. Jag ska försöka fixa något gott! Allergier?

    Vilka kommer, någon som vill haka på eller någon som har ånrat sig?

    Kram

    Calice

  • Fru Calice

    brud i sina bästa år
    Kul att du kommer! Ta med det som är nytt för oss om du har hunnit fixa nåt sånt vill säga.

    Ingen verkar vara så jättekakmonstrig så jag tror jag bakar brownies o bjuder på bara det, det räcker väl med en kaka tänker jag.

    Ses imorrn!
    Kram

    Calice

  • Fru Calice

    Tack Brud i sina bästa år. Det var jättetrevligt att ha er här! Känns alltid som det är för korta träffar, men man det är nog klokt att ge upp innan samtalsämnet är helt urmjölkat!

    indianflickan
    jättetrevligt att ses! hoppas du följer med även nästa gång!

    sandella
    jättelycka till! Hoppas möhippa och bröllop blir allt det du tänkt dig o lite till!

    Kram på er alla!

Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!