• marfa

    Sista träffen innan våra bröllop!

    Hej!
    Planering inför sista träffen innan
    VI GIFTER OSS!! :)
    Jag kan söndagen den 8/5. Hur ser det ut för er då?
    Ha det toppen,
    Marfa

  • Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!
  • Fru Calice

    Men då låter vi helgen stå kvar tycker jag - eftersom sandella, jag, marfa, na76 o brud i sina bästa år kan den 8/5. Kanske hinner vi med en träff till som Lottis2 kan? Det kan vi prata om den 8:e i så fall! Men garanterat ses vi ju fler gånger Lottis2 - om inte annat så efter alla bröllop!
    Kram på er!

    Calice

  • delphi

    En sen träff den 8.nde typ sen em jag kommer hem från sthlm vid 15...kan komma direkt om ni vill. Skojjigt... Då har jag nog med mig bilder på halvärdig klänning festprogram vigsel program mm.

    Har föressten träffat både kantor och präst nu och nu känns allt kanon.

  • Lottis2

    Det tycker jag ni gör rätt i tjejer. Som sagt kanske hinner vi med en träff till annars ses vi efter alla bröllop, i vilket fall som helst så träffas vi ju här på BT :)Ni får meddela om det sägs något roligt.

    Kram kram!!

  • indianflickan

    Denna gång kanske man ska skriva in det i kalendern, för jag har verkligen lyckats missa denna träffa minst två gånger nu. Jag får väl skylla på ålder och bröllops-förvirring.

    Vart träffas ni?

  • Fru Calice

    Ska vi säga kl 15? Passar det alla?

    Indianflicka
    Vi kan vara hemma hos mig, men jag lägger helst inte ut adressen här, utan kommer föreslå en plats vi ses på istället. Men jag avvaktar tills vi närmar oss datumet för att se att jag verkligen kan. (Än så länge är sjukdom det enda som kan stoppa mig!)

  • indianflickan

    Calice: jag förstår dig helt och hållet ang om att du inte ska lägga ut din hemadress här. Jag håller koll på forumet för att se vilken plats ni bestämmer för nästa träff.

  • na76

    Hej

    15.00 passar mig bra med. Tycker vi kan ha en träff till för dom som har tid och lust, kanske i slutet av maj-början av juni. Då borde väll ute fiken och öl tälten vara igång, så då kanske vi kan gå till något sånt en e.m-kväll. Ha det bra alla.

  • indianflickan

    - Utefik eller öltält låter mysigt! Mitt favorit-ställe Magnolia har säkert fått till sin uteservering straxt utanför.. det kanske vore något?

Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!