• Julius

spoiler tråd paradise hotel svenska

Om du inte vill veta sluta läs här.

Annars neråt...

Nu till alla nyfikna Marre vinner men delar inte pengarna.....med........

• Svar på tråden spoiler tråd paradise hotel svenska
  • Tostes flicka

haha, såg på serien ibörjan men tyckte den flippade ut för mycket med olindas alla turer.

vem skulle han dela pengarna med då?

• vixen not a tramp

hihi I love spoilers!

• Vicklan
    kollar då och då, inget stort fan, men om ni vill ha lite skvaller så såg jag Marcus (det va han som "förlovade" sig med Camilla va?) och Lina gå hand i hand i stan idag. hehehe
  • Julius

Kul kul men stackars Camilla,är inte heller ett stort fan men kikar lite ibland.Blev dock serverad av Marcus på Hambuger Börs....

• marsloppan

Så min favvis sopar hem det hela

Skönt att inte Olinda stod som slutsegrare

• razpunsel

är detta från säkra källor, hoppas att det är marre som vinner, skulle dö om det var jocke

• Dallandra

Äntligen lite P H skvaller :D

Så länge inte Olinda, Patrik eller Jocke vinner så är jag nöjd...

Har tröttnat rätt mycket på programmet och inte sett de senaste veckorna utan bara titta in någon gång ibland för att se vilka som åkt ut men lite skvaller är alltid kul :D

• svmm

Vicklan, menar du Lina som var med i PH? Jag älskar skvaller så det var ju en nyhet.

Hur tror ni att det går i kväll då, vem tror ni får åka?

• madelyn

Jag hoppas Patrik åker ikväll.. men det lär väl inte hända. Om det är sant att Marre vinner så blir jag glad, han är en av mina favoriter. Och så länge inte Patrik eller Jocke vinner så e jag nöjd.

• Vicklan

svmm: Ja Lina som var med i PH! Hon som Marre ville ha kvar men som fick åka. Hon va med i nån sorts "pakt" va, med Greg, Sofia och Marre?

Svar på tråden spoiler tråd paradise hotel svenska