spoiler tråd paradise hotel svenska
Om du inte vill veta sluta läs här.
Annars neråt...
Nu till alla nyfikna Marre vinner men delar inte pengarna.....med........
Om du inte vill veta sluta läs här.
Annars neråt...
Nu till alla nyfikna Marre vinner men delar inte pengarna.....med........
Japp, lägger också min röst på Camilla och Patrik. Tycker det börjar bli så jobbigt att alla som röstar ska rösta som Olinda hade velat. Herregud, hon är ju ute och man har väl en egen åsikt, eller har jag fel då?
svmm,
ja säg det till Jocke.. han röstar ju verkligen som Olinda hade velat. Man ska ju göra det som blir bäst för en själv
Ja, det som blir bäst för en själv ja. Jag skulle gissa att det som blir bäst för honom är att inte bli ovän med Olinda, det måste vara så han tänker va?!
svmm,
HAHAHa, ja förmodligen
Jag tror också att C+P ryker i kväll sen kanske de andra deltagarna får vara med och rösta har Jocke nån chans då månne neej...... Stackars lilla Joakim han kunde inte tillgodose lilla Olinda.Har inte varit ett fan men har blivit denna finalvecka.... finns det ett liv efter PH?:)
Mia Maria: Det är Daphne....
..... skickade lite fort där men det är vad källan säger... hoppas hon inte fört mig bakom ljuset.. ja vi lär väl få se på fredag....
Tackar!
jag visste det!!!!!
Men.. om nu Marre och Daphne vinner tillsammans- hur kan Marre då ta alla pengarna? Jag fattar inte.. trodde att de i sista momentet av tävlingen var tvungna att välja en av det vinnande paret, som blev vinnaren?