• Julius

spoiler tråd paradise hotel svenska

Om du inte vill veta sluta läs här.

Annars neråt...

Nu till alla nyfikna Marre vinner men delar inte pengarna.....med........

• Svar på tråden spoiler tråd paradise hotel svenska
  • raskan

Ja det trode jag med??
    Millan

• svmm

Jaha, det blev Jocke och Sofia. Det trodde jag inte. Skönt att själgoda Jocke åkte ur. Hörde att han hade två barn, 3 o 5 år gamla. Hoppas att dom är mognare än honom då.

Nu har nedräkningen börjat inför kvällen, bara 13 timmar kvar....

• madelyn

svmm,

Ja det märks väldigt tydligt att det är Marre och Daphne de skriver om i Expressen! Dessutom läste jag att Olinda och Daphne slöt fred på finalfesten- kanske pga Marres svek?

• raskan

Ja men han har verkligen betett sig sviningt mot daphne även fast jag tycker att man kan köra rätt fult för trots allt är det ett spel men att spela på folks kännslor sådär nä bläää
    Millan

• madelyn

Fast Daphne har kört med ett riktigt rävspel hon med.. Hon ville hemlighålla sitt förhållande med Marre först för att kunna gulla med Henke samtidigt, när Patrik och Marcus kom in i spelet så flörtade hon massor med Patrik och höll honom i handen etc, hon sa åt Camilla att rösta ut Sofia men grät inför Marre när de skulle rösta ut Sofia.. Nej jag tycker inte Marre har gjort fel som sviker Daphne nu i slutet. Han har fattat vad hon går för.

• citronen

Jag håller helt med madelyn kunde inte ha skrivit det bättre själv!

längtar till finalen

• raskan

Ja det är ju sant iochförsig!!!
    Millan

• madelyn

Jag längtar oxå till finalen! Ska bli kul att se hur det går- trots att vi väl vet vem som vinner

• Julius

Ja ja jag tycker också att Daphne inte varit riktigt schysst, försökt att koma alla killar "nära".
    Nu är det snart slut...

• Julius

Nu ere slut vad skall spoileras nu då?

• vixen not a tramp

Slutade det med att Marre vann, som förutspått?

• LatinoGirl

Mia.Maria: Japp, det slutade med att Marre vann. Först var det en tävling mellan de två paren som var kvar och där vann Daphne och Marre. I den andra tävlingen fick de tidigare deltagarna välja mellan Marre och Daphne. De fick ställa sig bredvid den de ville skulle vinna. Alla ställde sig vid Marre.

• citronen

tycker endå att gregg skulle ha vunnit
    och Sofia eller Camilla!

• madelyn

Usch, var det nån mer än jag som tyckte att Marre så lite töntig ut i sin frisyr på finalfesten? Jag tycker annars att han såg rätt bra ut i PH.

Svar på tråden spoiler tråd paradise hotel svenska