• selda

*pinsamt* jag luktar....

hjälp! jag luktar i underlivet.. nån mer med samma problem? jag har just träffat en kille och vi har bra sex, men han har sagt att det luktar.. =/
    några fina råd skulle sitta på sin plats :)
    Thanks!

• Svar på tråden *pinsamt* jag luktar....
  • blivande fru J

skyddar snoppen från skav mm. den finns ju där när man föds, jag tycker det är trist att ta bort den utan anledning.

• SYL

den behovs ju knappt langre nu nar alla har mjuka kalsonger som skyddar. funkar val battre pa "djuren i naturen"..

• IngridMarie

Apropå förhudens vara eller inte vara...
    Mina, helt ovetenskapliga, empiriska studier har fått mig att dra slutsatsen att omskurna män är mer, hmmm..., okänsliga i sängen. Jag menar alltså inte emotionellt utan fysiskt, jag misstänker att deta kan bero på att de omkurna männens ollon ständigt utsätts för viss beröring av tex kallingar medan män med förhud är otroligt känsliga när de väl får lov att vädra ollonet . Alltså; omskurna män kan ha sex längre utan att komma. Hurra! (Som sagt, detta var bara mina egna erfarenheter och funderingar.)

• LisaML

IngridMarie:

"Vädra ollonet" fniss!

• NokGroda

IngridMarie: ja har han problem på det området kan det ju vara bra att bli okänsligare och kunna hålla ut längre.. annars måste jag säga att jag föredrar dem med normal "livslängd" - jag vill inte ha skavsår! =D

• Jengirl

Å sen ibland så spänner sig mina bröstmuskler av sig självt. Dom spänner till jättesnabbt sen släpper det lika fort.. Känns lite halv mysko

• Jengirl

neeeeeeejjjjjjjjj fel forum!

JAg ber om ursäkt (skäms)

• Pöjk

Att en kvinna ansar hårbusken för att få mer oralsex tilltalar inte de som anser att håret är där av en anledning. Men att diskutera kirurgiska ingrepp på män för att det inte luktar så gott, det går tydligen bra.

• Cassiopeja

Pöjk..

Tycker inte alls att man ska omskära sig pga att man ska få mer oral-6!

Men faktum kvarstår... en omskuren penis luktar sällan något, medan en oomskuren kan lukta ofräscht strax efter tvagningen pga att det samlas grejer under förhuden och bakterierna växer till jättefint i den lagoma värmen som är där!
    Tro oss tjejer som faktiskt har huvudet där i mellan varven och tar dessa grejor i munnen..

Svar på tråden *pinsamt* jag luktar....