• dala82
    Äldre 17 Mar 19:33
    14202 visningar
    39 svar
    39
    14202

    Hoodia och ReduMax - bra eller dåligt??

    Såg en artiklar om Hoodia och ReduMax idag. Har ngn testat? Är det verkligen så bra som de skriver? Man kan ju undra vad som händer när man slutar.

  • Svar på tråden Hoodia och ReduMax - bra eller dåligt??
  • bröllo­p 3/9
    Äldre 25 Mar 12:58
    #0

    Är det någon som har lyckats med ReduMax? och hur har ni då gjort?

  • LisanL
    Äldre 16 Apr 22:26
    #0

    Hej!
    Jag har alltid tampats med några kilo övervikt och knubbigheten försvinner aldrig. Jag har provat bland annat naturdiet men det fungerar inte.

    Problemet är att jag blir väldigt sugen på godis. Nu är det så att jag har astma så jag kan inte äta letigen, men borde jag prova hoodia? Är det verkligen bra och värt 500 kr?

    Tacksam för svar

  • f.d. Svart brud
    Äldre 17 Apr 20:35
    #0

    LisanL
    Jag köpte hoodia via Internet från Tyskland. Det var billigare och mer i en förpackning och de var på 400 mg. (110 tabletter för 460 spänn inkl frakt)
    Och... de funkar faktiskt. (Jag har dock gjort ett litet uppehåll pga magkatarr.)
    När jag har tagit hoodia (har bara behövt ta 2 tabletter om dagen) har jag visserligen inte känt mig mätt som det sägs, men jag är ointresserad av mat och äter inte om jag måste (det har jag aldrig upplevt). Nu förstår jag hur min man alltid känner sig... ;)

  • vixen not a tramp
    Äldre 17 Apr 20:46
    #0

    Låter ju väldigt bra. Tror du magkatarren beror på tabletterna, eller brukar du drabbas av det?

  • LisanL
    Äldre 17 Apr 21:12
    #0

    Hej Fd. Svart Brud

    Tack för svaret.

    Hoodia verkar fungera bra så jag har planerat att köpa dessa piller nu. Skulle du rekomendera mig att köpa piller från Tyskland istället för ifrån bantning.nu. De du har köpt innehöll 20 tabletter mer vilket är bra. Köpte du då dessa från en tysk sida, för om det är fallet får jag nog beställa från bantning.nu. Annars kanske jag beställer något helt annat med tanke på den teribla tyska jag kan.

    Tack/Lisa

  • f.d. Svart brud
    Äldre 19 Apr 16:44
    #0

    Mia.Maria
    Jag får magkatarr med jämna mellanrum pga antiinflammatoriska värktabletter som jag måste ta för min kroniska nackskada. Så det hade inte med hoodian att göra! :)

    LisanL
    Jag köpte dem via Internet från en hemsida till en tysk, seriös TV-kanal som även har en egen TV-shop.

  • vixen not a tramp
    Äldre 19 Apr 16:48
    #0

    Det lät ju bra, men tråkigt för dig att du har värk. Sånt är inte kul!

  • LisanL
    Äldre 19 Apr 22:56
    #0

    Fd. Svart Brud
    Vad hette den hemsidan?
    Tack/Lisa

  • Misi
    Äldre 20 Apr 20:22
    #0

    Hej på er!

    Jag har oxå försökt gå ner några kilo med
    ReduMax och tyckte att det gick bra i början , har hållit på i 4 veckor, eller så var det inbilning. Jag tycker att jag har stannat på samma vikt. Har ätit vanlig mat fast mindre fett bara på kvällen och kört med pulver 3 gånger om dagen. Har promenerat oxå 3-4 gånger i veckan. Jag går mycket på jobbet men det funkar tydligen inte. Funderar på att köpa hoodia ellet trimspa.

  • T.Karl­sson
    Äldre 21 Apr 08:15
    #0

    Misi: Hur mycket har du gått ner då?

    Jag beställde ReduMax inatt efter att ha läst er tråd. Lyckades inte komma in på ngn sida så jag kunde beställa Hoodia. Är det typ samma sak eller förresten? O hur mycket kan man räkna med att gå ner? Jag har 8 veckor kvar till bröllopet.Vad tror ni? Jag äter rel sunt oxå o går långa promenader samt tränar hemma med vikter o så om kvällarna.

  • K.C
    Äldre 21 Apr 08:46
    #0

    T.KARLSSON:
    Hur mycket vill du ner då?

  • T.Karl­sson
    Äldre 21 Apr 08:52
    #0

    hur mycket jag vill ner? ja jag väger ca 30 kilo för mycket eg. men hur mycket som helst vill jag inte ner innan bröllopet eftersom klänningen är fixad o så. men kanske minst 5? helst 10 kilo?

  • K.C
    Äldre 21 Apr 09:09
    #0

    man bruklar ju räkna med typ 1 kilo iveckan om man "bantar" vanligt - alltså rör på sig och äter bra. vet inte om det kan gå lite snabbare med v.v. Själv käkar jag nutrilett nu och det rasar på som fasen. men som sagt - man går ju upp om man inte passar sig och börjar äta försiktigt och kanske succesivt. FÖr mig har det varit toppen att få en skjuts - jag har så dåligt tålamod..

  • T.Karl­sson
    Äldre 21 Apr 09:19
    #0

    jag har en veckas cambridgekuren hemma oxå. men nu har jag beställt redumax o undrar ifall ngn gått ner med dem o hur mycket man går ner på just de.

  • K.C
    Äldre 21 Apr 09:21
    #0

    jag tror att såna tabletter inte bidrar till att du går ner, men om du har problem med att känan hunger och äta för mycket så ska de ju hjälpa och lindra.. därav borde du ju kunan gå ner mellan 1-2 kilo i veckan beroende på vad du äter. tror inte att tabletterna i sig gör att du går ner.

  • f.d. Svart brud
    Äldre 22 Apr 11:28
    #0

    LisanL
    www.n24.de

  • T.Karl­sson
    Äldre 22 Apr 22:21
    #0

    så ni menar att ni har en hel tråd om det och sen å är det ingen av er som verkligen gått ner med hjälp av det? *fundersam*

  • Misi
    Äldre 25 Apr 19:22
    #0

    Hej,

    T.Karlsson : Jag är lite sen med svaret med har ätit Redumax i 5 veckor och gått ner 1 kg. Har även ätit 2-3 måltider i pulverform, Noka, och promenerat 3-4 gånger i veckan. Hoodia är nåt annat som ska vara aptitnedsättande har jag hört, ska finnas en tråd på bröllopstorget som handlar om den. Om nån har gått ner med Redumax så är jag nyfiken. Hör av er, ha det bra så länge.

  • Linda8­69
    Äldre 12 Sep 08:55
    #39

    Hoodia - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=141 Jag äter fortfarande Hoodia och har nog gått ner 3-4 kilo på 1,5 månad, så matchvikten är nära nu :-P

Svar på tråden Hoodia och ReduMax - bra eller dåligt??