han förra kk
Min blivende hade innan mig en vän som han ibland var intim med. Det vart aldrig mer än så då han inte var intresserad av henne på sådant sätt. Hon därmed ville mer.
De har varit vänner i drygt 10 år och deras "intima stunder" hände ett par månader innan han träffade mig.
Jag har väldigt svårt med detta. Även om vi varit tillsammans i drygt 1,5 år så har jag ännu inte träffat henne (mitt val). Har svårt just med tanke att sitta där tillsammans, all tre, med vetskapen om att de haft ett antal trevliga stunder tillsammans.
De har idag fortfarande kontakt, men inte lika mycket som tidigare. Tidigare brukade hon komma och sova över.
Dessutom så stör det mig att hon endast ringer honom på mobilen och när han jobbar. Även han ringer henne endast när han jobbar. Har frågat honom om detta och fick som svar "du blir ju så sur när jag prata med henne".
Han har rakt ut sagt att han inte vill få något ultimatum eftersom att detta hände innan vi träffades.
Detta tär på förhållandet då diskusion varit uppe ett antal gånger, senast nu för 30 min sedan!!
Det går bara inte att släppa tanken på dem två. Trodde att det skulle bli bättre med tiden, men icke!!
Ge mig råd!!!!
Finns det någon som är i samma situation??