Någon som äter Silica tabletter?
Undrar i så fall om dem verkligen hjälper? hur fort ser man resultat på hår, hud o naglar?
Undrar i så fall om dem verkligen hjälper? hur fort ser man resultat på hår, hud o naglar?
Jag har ätit såna förut, vågar inte mixtra med så mkt sånt längre, man vet ju aldrig vad det kan ha för effekt..) men de funkade definitivt på mig (så stor skillnad speciellt på naglarna).
Ursäkta, skrev så slarvigt - det ska vara "Såg stor skillnad" såklart.
Nu har jag o köpt "Hårform".I morgon tar jag första tabletten.
Elin B:
Hur många burkar "Hårform" måste man äta? räcker det med en? och måste man göra ett uppehåll när man ätit alla?
Jag åt Silica förut. De är toppen, håret växer som bara den, men tyvärr är det håret på hela kroppen som växer o inte bara på huvet. Men de funkar iaf.
Jazzie,
Tror inte att man måste göra ett uppehåll mellan burkarna, det står inget sånt på burken i alla fall och jag har inte märkt av några "biverkningar" trots att jag har ätit de i sträck ett bra tag nu.
Jag har precis påbörjat min tredje burk nu, de räcker rätt länge även om man äter 3 om dagen. Jag brukar ta 2 eller 3 varje morgon. Eller rättare sagt, varje vardagsmorgon för jag har burken på jobbet.
Och jag vet tyvärr inte hur det fungerar när man slutar äta dem, om effekten bibehålls ett tag eller hur det är. Jag tänkte fortsätta äta dem tills det blir sommar och håret får lite mer energi av solen.
Tack för svaret Elin B.
När jag åt Silica blev det tätare hårväxt lite överallt på kroppen.
Det är väl ganska naturligt att om man äter något för att öka hårväxten så påverkar det ALL hårväxt. Det gäller alla sådana typer av tillskott. Silica eller andra. Det är ju samma saker som påverkas, det går ju inte att styra det till huvudet eller naglarna enbart. Är man rädd för det så är det nog bara något man sätter utanpå som kan funka. Om det nu finns något sådant, det vet jag inte.
Vart får man tag i Silica? och vad kostar dessa och hårform?
BlaBla:
Jag köpte "Hårform" på Coop forum. Men du kan köpa dem på naturapoteket också.
På Coop kostade dem 52 kr.
Jazzie ; Okej! Tack så mycket!
OCh förrästen! Återkom gärna när du/om du märker resultat!
Det ska jag göra Är än så länge på min andra dag men jag återkommer.
Tyvärr finns varken Coop eller naturapoteket nära mig, var på Ica igår och tittade, men de verkade inte ha.. :( Någon annan kedja ni vet säljer tabletterna?
Nu har jag köpt Friggs Silica tabletter, 39 kr på Ica. Har ätit 4 dagar, och jag längtar efter resultat :D
Nu har jag ätit mina Silicatabletter i 13 dagar, och jag märker på hårväxt, typ under armarna, att det "hjälper", även om det just där inte är så roligt :D Naglarna har jag inte börjat märka något av, men det ska ju ta ytterligare någon vecka, "säger dom som vet" :) jag hör av mig!
Jag har också börjat äta Friggs silica. Nu har det gått några dagar, märker inget än. Tror jag har fuskat, för man kanske måste äta alla 4 tabletterna varje dag som det står?!
jag tror säkert att man måste äta iaf 3 tabletter om dagen.. för att få i rätt mängd liksom, fast du kan vara lugn, jag märkte inte heller något för än efter typ 10 dagar!