Augusti 2005 brudar kring Jönköping/Värnamo
Tänkte testa att starta en tråd för oss som bor i Jönköping/Värnamo området och ska gifta sig i Augusti 2005.
Vi ska ha bröllop den 13 Augusti.
Tänkte testa att starta en tråd för oss som bor i Jönköping/Värnamo området och ska gifta sig i Augusti 2005.
Vi ska ha bröllop den 13 Augusti.
Hej!
Vi har pratat om att ha vårat bröllop den 13:e också. Känns lite konstigt (13=otur?). Hur känner ni för det? Jag är inte skrokkfull av mig utan brukar nästan ha tur på 13:e men ändå.
Vi ska ha vigseln i Mullsjö....är ju nästan i Jkpg. =) Hoppas det går bra ändå.
Hur långt har ni kommit?
13 känns super tycker jag, bröllopet är ju inte på en fredag Jag ser nog mer 13 som ett tur nummer. Så har jag hört någon att statistiskt händer det färre olyckor fredag den 13 än andra dagar,
vet inte hur sant det är.
Vi har bokat kyrka, lokal (restaurang), fotograf.
Jag kan känna samma sak, att 13:e inte är så farlig...men änd.
Själva har vi inte kommit så långt...har bestämt plats men inte bokat något.
Var ska ni vara? Och hur många ska ni vara?
Vi kommer bjuda ca 50 personer, och ska vara på Näsudden, utanför Värnamo. Det ligger super fint. Jag var ute i jätte god tid eftersom vi inte är bosatta i Sverige så passade jag på när jag var hemma i augusti.
Glömde skriva att jag köpt klänningen också.
**Puff**
Hoppas hitta fler till tråden...
Tjohoo? Var är ni? Tycker jag sett fler inlägg under Jönköping.
Vi gifter oss oxå den 13:e i Eksjötrakten. Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf och bokat catering. Sen har jag köpt klänning med. Nästa steg blir att få till inbjudningarna och boka frisör.
Hej hej alla jönkpingsnejdsbrudar.
Här är en till som kan vara med i tråden. jag och min m2b gifter oss den 27/8. Har tänkt ett ganska litet bröllop, men gästlistan växer och växer (fler med det problemet...) så vi får se hur det går. Just nu är vi 40 drygt.
Hur långt är ni? Jag sitter och fixar med inbj. kort, men vet inte när vi tänker skicka dem. När gör ni det? jag tänkte nog ungefär i slutet av april eller nåt sånt.
kram på er och glatt surfande här på BT
Vi skickar oxå våra inbjudningar i slutet av april. Och enligt gästlistan blir det nog 100 pers. Det är helt omöjligt att "banta" listan.
Bor i Jönköping och gifter mig oxå den 13 augusti. Bröllopet ska dock vara på Orust. Bara 5 månader kvar idag. Pirr i magen!