• Texas

Hur vet man om man verkligen vill ha barn?

Här är en till som känner precis likandant. Jag hoppas du får många svar för jag vill också veta. Alla andra omkring en skaffar barn och föräldarna längtar efter barnbarn så man känner ju pressen också. Jag skulle väldigt gärna vilja känna den där babylängtan men istället känner jag mig bara rädd inför det hela.

• Texas

Det känns iallafall skönt att man inte är ensam om att känna så här. Har också varit rädd att det är nåt fel på mig. Livet vore så mycket enklare om man bara kände den där bebislängtan som "alla andra" verkar känna. Det hela känns som ett stort problem som jag inte ens riktigt orkar tänka på. Hoppas hela tiden på att kunna skjuta på det hela bara liite till. Men till slut får man väl ändå ta och bestämma sig.

• Texas

annaglitter,

Det är nog lite av den kännslan som jag väntar på. Som jag hoppas ska komma snart men som jag ännu inte har. Många verkar känna det där suget. Jag avundas dessa personer. Det vore mycket lättare att fatta ett beslut om man hade det där suget. Jag känner bara det där tycket utifrån som Miss Cee talar om.

Svar på tråden Hur vet man om man verkligen vill ha barn?