Hej hopp! 20/8 var det här med, Sundbyberg är platsen! Dock är det bara de få som skall komma som vet om det, vi ska ha ett litet bröllop med bara närmaste familjen.. Känns jättekonstigt att gifta sig utan sina bästa vänner och släkt "lite längre bort" typ kusiner och så, men i så fall skulle det på min sida bli dryga 50 pers! Som det är nu är vi 14 st ink brudparet, känns aldeles lagom!
Vi väljer att lägga pengar på bröllopsresan istället och kommer säkert ha lite ströfester då och då för att tala om det för de som inte var med.
Klart:
* min klänning
* frisör, bestämt frisyr och köpt tiara
* plats
* mat/dryck
* vigselförrätare (borgerligt)
* "muntlig" inbjudan (se längre ner)
* bestämt vilka blommor jag ska ha
* bröllopsresa bokad
KVAR (oj oj...)
* mina skor (blir nog ballerina utan klack)
* boka florist
* blivande makens kläder (han vet inte om han ska ha jeans eller kostym)
* inbjudningskort (fast eftersom vi redan vet att de vill vill ska komma har tackat ja. tänkte dock att det kunde vara trevligt med en liten "bekräftelse" på det hela med tid, plats, klädsel o.s.v, Den börjar med: Vi är hedrade över att ni vill närvara vid vår vigsel..) Har bestämt hur de ska se ut och vad som skall stå, ska bara köpa papper och sånt snyggt
Sen tänkte jag att jag skulle göra som små påsar med lock i samma papper som inbjudan och ha som bordsplacering. I dessa skall ligga ett litet minne till var och en av dagen, vad tror ni om det?
Nån mer i SBG-trakten..?