Inlägg från: brud för länge sen |Visa alla inlägg
  • brud för länge sen

Jag har fixat näsan!

Hon sa aldrig vad som hände med sin näsa...
    jag är verkligen nyfiken !!!!

Kram /Hanna

• brud för länge sen

Fillifjompan : Hej!! Ville bara fråga dig hur din näsa såg ut innan operationen. Var den en örnnäsa? mullig näsa eller hur såg den ut? För att jag har en lång näsa som skulle va lätt att operera.. Läkaren lär bara slipa bort benet. Så jag vet inte om du hade samma näsa??

• brud för länge sen

Fillifjompan : Hur mycket kostade hela operationen???

• brud för länge sen

Fillifjompan : Det var inte alls mycket ...speciellt att genom din beskrivning om din näsa liknade den min näsa jätte mycket. Men jag har en kompis som hade en sån näsa också men hon betalade 30 000 ..och det var mycket med tanke på hennes operation för att man såg bara en jätte liten förändring.

• brud för länge sen

Fillifjompan : Hej!! Berätta har du tagit bort gipset..vi e nyfikna!! Gör inte som compassgirl hon bara försvann!! För då kommer ni att skrämma oss

• brud för länge sen

Hur lång tid tror du det tar innan svullnaden går bort alltså inte helt men att den blir normal..som förut..

• brud för länge sen

Fillifjompan : Jag ville fråga dig hur såg din tipp ut innan operationen och vad har läkaren gjort med den..han har tagit bort från sidorna eller bara lyftit upp den en grad som han sa???

• brud för länge sen

fia_85:

Grattis..hoppas att allt har gått bra..längtar oxå så gärrrrrrrrrnnnnaaa efter en operation men problemet är ekonomin!! så jag kanske ska sommarjobba denna sommar och boka en tid. Jag har några frågor till dig!! Hur mycket kostade operationen för dig? Och hur såg din näsa ut före operationen..alltså vad handlade operationen om, vad tog läkaren bort????
    Hoppas att allt går bra och att du blir nöjd när gipset är borta!!!

Fillifjompan:
    Hur går det för dig då? Hur går det med svullnaden har den gått över??

Kram/Hanna

• brud för länge sen

fia_85: Jag ville bara fråga dig syns det att din näsa är opererad..alltså det är det jag är rädd för att det ska synnas falskt!! Vissa som har opererat sig har denna onaturliga utseendet på näsan!!!

Svar på tråden Jag har fixat näsan!