• Smurfan86

Bröllop runt Nyår?? eller i Februari??

Någon mer som ska det...??

• Svar på tråden Bröllop runt Nyår?? eller i Februari??
  • Suusaan

17 december har vi tänkt oss... om vi får som vi vill. Beror lite på kyrkan.

• cissilla

Vi skall gifta oss på nyår, ni då?

• orzia

Här är en som troligtvis kommer gifta sig jan/feb/mars nästa år,, har ej bestämt datum men jag hoppas det blir då

• Smurfan86

Vi funderar på Nyårafton men då kanske det inte är så många som kan komma om de har saker på sina håll...

Så de blir kanske i Februari istället...

• orzia

Vi kommer nog välja feb eller mars av ekonomiska skäl, känns som fler har råd och gå på bröllop då. Vi kommer inte gifta oss i vår hemstad så gästerna behöver betala hotell och resa,så därför väljer vi nog en av de månaderna.

Har pratat lite löst om det och nästan ingen av gästerna har råd i jan..

• Smurfan86

Ja vi ska gifta oss mellan hans o min hemstad så... Men vi vet inte vilken kyrka osv bara...

Får väl kolla upp det sen...

• Laguna

Mmm januari kan vara en tuff månad för många. Speciellt om dom behöver ge sig iväg och övernatta. Låt dom få januarilönen först

/Hanna

• elinb

Vi ska gifta oss på nyårsafton 2005!

Vårt bröllop kommer att bli litet och mysigt, med bara våra familjer. Vi blir 20 personer inkl oss. Det känns verkligen helt rätt!

Hoppas bara att allt går vägen med kyrkan, de har inte bestämt än om det kommer att vara en "riktig" präst som har nyårsgudsstjänsterna i "vår" kyrka. Om det är det, så kommer vår vigsel att äga rum kl 16, innan första nyårsgudstjänsten kl 17.

Vi får svar om 1,5 vecka ungefär, känns som en evighet.... Vi vill ju inte boka in middagen efteråt med den aktuella restaurangen förrän vi vet hur det blir med kyrkan. Och vi vill helst inte byta kyrka för den är så speciell för oss.
    Så håll tummarna!

// Elin

• cissilla

Hej Elin, vi skall ju också gifta oss på nyår, med de närmsta, ca: 18 st. Våran vigsel kommer att vara 15´00. Det jag undrar är; kommer ni att hålla på hela kvällen så ni firar 12 slaget tillsammans eller? Hur underhåller man sina få gäster så länge?

Svar på tråden Bröllop runt Nyår?? eller i Februari??