• jennie

    Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???

    Hejsan är det nån mer än jag som har lust att träffas nån dag och fika ? Tycker det hade varit kul att träffa både nya och gamla vänner igen :O) Jag är nästan alltid ledig så kom ni med förslag på datum och tid men träffas gärna själv en vardag.
    Kramizar Jennie

  • Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???
  • HansiBansi

    Är relativt ny här men också Kristianstadbrud....
    Visserligen bor jag i Broby men det är väl nära nog eller? Isåfall vill jag gärna vara med på en träff!!

  • quece

    Hej..

    Jag vill gärna vara med på en träff
    Är från Sölvesborg

  • emipon

    Ja, jag missade ju förra gången, tyvärr. Jag kan för det mesta, förutom torsdagseftermiddagar.
    Skulle någon ha lust och bäst tid mitt på dagen någon gång, så funkar det också bra för mig.

  • jennie

    Hej igen ! Vad sägs om att träffas på måndagen den 7 eller tisdagen den 8 februari ? Alla är välkommna ska du gifta dig ? är du gift ? tycker du att det är kul att bara träffa nytt folk fast du inte ska gifta dig häng med ! Duvanders är bra ha som träffpunkt tycker jag i alla fall. De har öppet till klockan 19.00 och har mycket att välja på både mackor och fika !
    Kramizar Jennie

  • Ejla

    Får jag också vara med?

    (Trots att jag bor så långt bort som Broby. Fast HansiBansi och jag kan ju ha en egen träff på Linnéas fik här )

  • jennie

    Självklart att alla är välkomna som vill komma ,kvittar väl var man bor nånstans. Vad sägs om datumen Elja kan du ?

  • Ejla

    Den 8:e fyller min syster år så jag är inte riktigt säker på att jag kan då. Men den 7:e kan jag.

  • HansiBansi

    Ejla
    Jasså du bor också i Broby? Vad kul med en "granne". När gifter du dig??

  • Ejla

    HansiBansi
    Jag är redan gift... sedan 5 år (på tisdag minsann ) men tycker det är kul att häcka här i alla fall

    När gifter du dig och var?

Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???