Septemberbrudar
Heeej! vart finns ni???
Idag har jag bokat kyrka & festlokal idag till den 17/9.. Så kanske vi kan ge varandra tips & råd..
Heeej! vart finns ni???
Idag har jag bokat kyrka & festlokal idag till den 17/9.. Så kanske vi kan ge varandra tips & råd..
Halloj! Gifter mig också 3 september i Häringe kapell (utanför Västerhaninge söder om STockholm)
Jag är döpt i häringe kapel och mina föräldrar gifte sig där!
De e sa jätte fint där bra val!!
Vi gifter oss också den 3/9 i Gryts kyrka och kommer ha festen på Grytsbergs Säteri. Vi ville kunna slappna av under middag och fest och ändå veta att allt blir som vi tänkt oss så vi lägger den stora delen av budgeten på att anlita Grytsberg.
Vi har pratat med alla inblandade och ska börja med inbjudnigarna,kyrkoprogram och festprogram i helgen. Färgtema är vitt och champagne.
Jag har bestämt för modell på klänning efter en hel dags provande i butikerna. Ev blir det en tur till Debenhams för att kolla läget.
Vilka blommor är aktuella i September?
Jag ville gärna ha pioner men det är ju inte säsong då...
orkidé vart i gbg ska ni gifta er? Vi ska också gifta oss 10/9 i gbg. I S:t Birgittas kapell. Festen ska vara på Caroliner Wijk.
lillakisse, vad skoj! Jag hittade kapellet av en slump då jag såg att det tillhörde vår församling. Jag åkte och letade vid Häringe slott men där låg det ju inte! När vi var där och tittade så föll jag! Pyttelitet men fint!
Hej allihopa.
Här är ytterligare en septemberbrud. Gifter mig i strängnäs men bor i stockholm.
Har inte hunnit planera så mycket. Vi har en budget.Har kyrka, festlokal, en gästlista och en bröllopsresa:)
Ska ut här i stockholm den 29 januari på klänningsjakt. Någon som har något tips om var man ska gå.
Vill inte ha en klänning med stor kjol. Skulle inte känna mig så bekväm i det
Har börjat leta efter bild på brudbukett då min svägerska ska fixa den, tärnans, brudgummens, bestman, sonens, kyrkans & festlokalens blommor för endast 1000:- till inköpspris...Ska man ha varma färger eller vad ska man ha?
Det är nog helt upp till var och en Jag hade tämkt att jag skulle ha blommorna i ngn nyans av orange...sen vet jag inte.Man kanske ska ha en färg till för att bryta lite med.Det är ju i början av hösten,så..grönt,gult,orange, rött....nåt sånt
Vi tänkte ha vitt, grönt och silver som färger. Jag ser det mer som slutet av sommaren än början av hösten :) Men det beror väl iofs på var man bor :)