• Juli 2005!

Umeå sommaren 2005

Såg att det gamla tråden var stängd för svar så jag får väl starta en ny tråd och berätta att vi har bokat kyrka idag! Det blev Stadskyrkan den 16/7! Nu hoppas jag bara på att den prästen jag vill "ha" är ledig!
    Nu är vi inne på vårt år tjejer!

• Svar på tråden Umeå sommaren 2005
  • Juli 2005!

Så hur går det för er andra?

• Fluffboll

Vi ska också gifta oss den 16/7!

Fast i Helena Elisabeth. :)

• Magnus flikka

Vi bokade också kyrka idag!! Hade panik ett tag när det bara var upptaget, upptaget i telefonen, SÄKERT skulle någon annan knycka just vår kyrka och tid! ;)

Men det gick ju så bra så, 20 augusti kl 15 gifter vi oss i Backenkyrkan. Kvinnan jag pratade med sa en "lustig" sak, att eftersom vi tillhör den församlingen följer präst och kantor och allt med kyrkan, vi hade trott att vi behövde ragga upp prästen själva??

Jaja, nu är det bara till att luta sig tillbaka och vänta på att tjänstgörande präst kontaktar oss då för vigselsamtal fram mot sommaren eller nåt...

• Juli 2005!

Magnus flikka
    vi var där på pastorsexpeditionen när de öppnade och gissa om det ringde i telefon, de tio minuter vi var i hennes rum ringde det nog oavbrutet
    vad kul att ni fick backen den tid ni ville ha! känns skönt att få boka och känna att nu kan man verkligen spika allt eller hur!? Vad är ert nästa projekt då? för oss är det inbjudningskorten och jag måste bestämma mig för mönster och tyg till min klänning så det kan inhandlas... och hitta nån som kan sjunga i kyrkan och... listan är lång men fasen va kul!

Fluffboll
    Vad kul med ett till 16/7 par! HE är en jätte fin kyrka! själv är jag döpt där och mina föräldrar gifte sig där men tyvärr är den för liten för oss.
    var ska ni ha er fest nånstans? Vi ska ha fest i bygdegården i stöcke!
    Lycka till med alla planerna!

• Fluffboll

juli 2005: Attsingen, då var det du som hade bokat Stöcke före oss då. ;)
    Fast det blev bra för oss ändå, har hittat och bokat Norrfors loge, supermysigt ställe precis vid vattnet, hur romantiskt som helst. :)

• mojo_2006

Fluffboll, var ligger Norrfors loge?

• Juli 2005!

Fluffboll
    ja det var nog vi då, sorry vi blev snuvade på den 9e på stöckebygdegård som vi bestämt först så då blev det den 16e istället

• Fluffboll

mojo2006: Bortom Brännland, det är skyltat dit från vännäsvägen.

• Magnus flikka

Juli 2005!

Idag har jag som projekt att ringa catering och boka fotograf, men vi velar med vilken fotograf vi ska välja... svårt! Inbjudningskorten är mentalt klara, ska bara inhandla papper (ska försöka pruta lite också) ! ;)

Klänning känns som ett fjärran projekt, jag hittar inte det jag vill ha till rätt pris! Just nu är jag mycket sugen på att köpa en tvådelad från KiKs i Sthlm, vi åker ner en weekend i början på april och kollar läget. Annars är det panik om jag inte hittar någon då!

Förresten, är ni fortfarande intresserade av att byta tjänster med oss?

Svar på tråden Umeå sommaren 2005