• Katarina75

Flädie Mat & Vingård

Är det någon som har haft sin bröllopsfest eller varit på bröllopsfest på Flädie Mat & Vingård?
    vi funderar på att ha vår fest där men skulle gärna vilja veta mer!
    Katarina

• Svar på tråden Flädie Mat & Vingård
  • Mimmis

Hej Katarina!

Vi ser själva Flädie som ett alternativ till vår bröllopsfest, och jag har varit där och kikat. Har även varit i mailkontakt med dem och ska dit och träffa dem nu i januari. Stället ser jättefint ut, och ligger jättebra. Man får ta med egen dricka dit och maten verkar vara i toppklass. Dock är hyran relativt hög så man kommer ändå upp i kostnad.

Hör av dig till dem!

Kram Mimmis

• Tolin

Om inte jag har fel för mig så hade augustibrud2004 sin bröllopsfest där... Hoppas att hon ser det här.

• Tolin

Jag hade nog fel för mig. Nu när jag sökte på gamla inlägg, såg jag att det var i Alnarp de hade kalas. Sorry!

• Sötöga

Jag har inte varit där på bröllop, men väl på en matlagningskväll där man själva får laga en fyra-rätters lyxmeny. Oerhört serviceminded och kunnig personal och fantastisk mat. Gillade dessutom lokalen skarpt och minns att jag tänkte att "här skulle man kunna ha sin bröllopsfest..." :)

• Chrisse

Vi ska ha vårt bröllop där. Man ska nog vara ute i ganska god tid; vi bokade i januari förra året och ska gifta oss i juli i år. Som tidigare nämnts är de väldigt proffsiga och har gott rykte.

Lycka till!

• Katarina75

Hej på er!
    Tack för alla era svar. Jag är ny här på Bröllopstorget, min blivande man friade till mig på julafton så vi har precis börjat med all planering. Denna sida är verkligen till hjälp.
    Kram
    Katarina

• Katarina75

Fick precis besked från Flädie Mat & Vingård att de är bokade varje lördag fram till och med 8 oktober!!!!
    Vad synd!
    Kram
    K

• Mimmis

Katarina!

Oj då.. De verkar minsann ha fullt upp!
    Vad synd, har ni några andra alternativ som ni har hunnit kolla på?

Ska ni gifta er nu i sommar eller?

Kram Mimmis

• Katarina75

Hej Mimmis!

Vi ska gifta oss i augusti. Ni?
    Ett tag var vi inne på att ha festen på Långa Längan, men jag vet inte längre.... Det känns inte helt rätt.
    Var ska ni ha er fest?

Kram
    Katarina

• fröken april

Hej

En fråga var ligger Långa Längan?
    Kan du berätta lite om den?

Mvh
    Fröken april

Svar på tråden Flädie Mat & Vingård