Sökes: Tilde-76, MinPrins, Lovekitten, Midvintertös, AALF, Jepsson, Paulaa m.fl.
Hej tjejer.
Har försökt hitta en ny tråd som ni kanske startat men inte funnit nån så var är ni?
Jag startar den här så får vi se vilka som dyker upp.
Hej tjejer.
Har försökt hitta en ny tråd som ni kanske startat men inte funnit nån så var är ni?
Jag startar den här så får vi se vilka som dyker upp.
Hej Hej!
Marisha: Var du på bröllop förra helgen? I så fall berätta.. var ju trist väder men säkert vackert.
Funderar oxå var ni andra är....
kram
Tilde:
Hej på dig, ja jag udrar vart våra andra tjejer är.
Jag hoppas verkligen att dom/ni mår bra!!
Bröllopet var jättefint med solosång i duett och en udda rätt härlig präst.
Heléne var jättefin och hennes klänning blev färdig i tid
Vädret var väl allt annat än vackert, men det har ju bara betydelse just vid riskastningen och fotograferingen på kyrktrappan och då var det lite blåsigt och kyligt.
Jag höll mig från att böla i kyrkan, men just när dom gick in så var det mycket mycket nära.
Dom sa ja båda två så idag är dom man och hustru.
Någon.............?
Hej Tjejer!!
Nu har jag hittat er!!
Jag mår bra hade hunnit hem från thailand när katastrofen inträffade som tur var, men jag och M2b har vänner som befann sig där nere och som har mycket omskakade, de har lyckligtvis klarat sig! tur!
Våran planering år framåt, lite små fix som bokat frisör fast har nu ytterligare 2 på gång som e billigare. Vi har oxå lyckts få igenom att vi kan/får ha runda bord. Ni vet karlberg e lite stelbenta Så nu e vi superglada för det lilla
Var och fikade med MinPrins förre veckan och hon mår bra oxå. Hon har jätteproblem med BT och kan inte skriva inlägg längre. Har varit i kontakt med Patric men han svara inte. Sjukt irriterande.
Jag vill jättegärna träffas snart så vi kan prata mer! Fredag den 11 februari? eller 25 februari?
Ska ni gå på bröllopsmässan på älvsjö helgen 18-20 /2 ?? Vi ska dit, vi kanske kan ses för en fika där?
Hoppas att allt är bra med er alla,
Kramar i massor!
lovekitten:
Skönt att höra ifrån dig! Jag blev lite orolig ett tag.
Jag träffas gärna den 11:e eller den 25:e, helst den 11:e
Jag skulle gärna gått på mässan men jag jobbar natt alla de nätterna så det blir för segt tyvärr.
Det är bröllops mässa nu i helgen (29-30/1) på grand hotel också, funderar på att ta en titt då.
Hoppas det löser sig för MinPrins, det var länge sen.
Hör av er ni som vill träffas!!
Jag har lagt om mitt schema så vi kommer att gå på mässan i Älvsjö, jag tror det kan vara kul.
Någon mer som ska gå?
Lovekitten:
Vilken av dagarna går ni?
Någon mer som vill träffas den 11:e eller 25:e februari?
Hej hej!
Lovekitten, kul att höra att allt är bra! Det var ett tag sedan!
Jag ska oxå på bröllopsmässan i Älvsjö. Vet inte vilken dag än, ev söndag för det är nog alltför mycket folk på lördagen. Ska dit med min blivande vilket kan bli intressant.
Träffas gärna den 11 eller den 25, kan båda dagarna.
Kram!
Hej tjejer,
tänkte först att vi skulle gå på lördagen på älvsjö mässan, men kanske eventuellt skall flytta till söndagen istället. Vi ska sälja våran lägenhet och ha visning på söndagen så det kanske faktiskt skulle funka bättre. Vet att MinPrins och M2B skulle gå då oxå, så vi8 kanske kan strålla samman och ta en fika? eller kolla tillsammans om det funkar för er?
Jag kommer inte att kunna ses den 25 längre men den 11 verkar grönt ännu. Ska vi träffas på stan å snacka eller vad tycker ni?
/m
Hej kompisar!
Den 11 låter bra preliminärt!
Bröllopsmässan på söndagen låter trevligt. Vi kan väl avvakta och se, tror att vi går söndagen men det är nog inte bara jag och min blivande utan även min tärna. En fika borde vi väl kunna få till iaf. Vore lite skoj att träffa allas respektive.
Lovekitten: Lycka till med lägenhetsförsäljningen! Nyfiken att höra om ni köpt något nytt eller vad ni har för planer!
Trevlig helg!
Hej på er.
Jag åker på att jobba den 11:e tyvärr, synd att du inte kan den 25:e lovekitten.
Vi får se hur det blir med mässan för oss, jag ska jobba MASSOR den här månaden så jag kanske inte orkar.
Lovekitten:
Lycka till med försäljningen, det ska bli kul att höra vart ni tänker bo i stället