• Marisha-69

Sökes: Tilde-76, MinPrins, Lovekitten, Midvintertös, AALF, Jepsson, Paulaa m.fl.

Hej tjejer.
    Har försökt hitta en ny tråd som ni kanske startat men inte funnit nån så var är ni?
    Jag startar den här så får vi se vilka som dyker upp.

• Svar på tråden Sökes: Tilde-76, MinPrins, Lovekitten, Midvintertös, AALF, Jepsson, Paulaa m.fl.
  • Marisha-69

Jag börjar väl själv då
    Mina klänningar har kommit
    Och våra bröllopspengar är nästan slut

Hur går det för er?

Lovekitten:
    Jag hoppas verkligen att du inte var/är i Thailands katastrofområden, jag har för mig att ni skulle resa bort.

Jag hoppas att inte någon av er var där förstås!!!

Midvinter:
    Jaha 10 dagar kvar!!!
    Hur känns det? Är klänningen färdig?
    Ska vi ses i morgon?

Tilde:
    Hur har det gått med inbjudningskorten?
    Har du beställt och har dom kommit, blev du/ni nöjda?

Tjejer:
    Ska vi ses?

Gott nytt år på er alla!!!!!

• Tilde-76

Hej hej!

Här är jag iaf! Tillbaka och sliter på jobbet, massor att göra men det är bara kul!

Marisha: Va skoj att klänningarna kommit! Hur satt de? Är du nöjd och behåller du en av dom? Är himla nyfiken!

Paulaa: Grattis till nya jobbet! Hoppas du kommer att trivas och ha roligare på jobbet.

Hur är det med er andra!?

Själv har jag nu köpt tyget till klänningen. Fick ett superpris 2.500 för 11 meter siden. Det räcker till en liten näbbklänning oxå. Mamma har börjat klippa ut alla mönsterdelar så nästa gång vi ses hoppas jag att vi kan se hur det ser ut.

Inbjudningskorten blev jättebra! Vi har inte helt bestämt hur många lager vi ska ha med så det ska vi bestämma här efter årsskiftet. Annars börjar alla bitar falla på plats, bokningsbekräftelse på festlokal och kyrka ok nu! Hår & smink klart. Snart även fotograf! På söndag har vi bara 6 månader kvar och vår bröllopskassa är inte så stor som vi hoppas på.... men men det går nog bra till slut!

kram på er!

Midvinter: Lycka till på er dag!

• Marisha-69

Tilde:
    Kul att höra ifrån dig.
    Jag har inte lyckats prova klänningarna än, m2b är ju hemma hela tiden och med snörningen i ryggen är det svårt att prova själv.
    Jag ska testa med hjälp av mina döttrar i morgon, om jag kan skicka iväg gubben lite
    Kul att ni fått i ordning så mycket, vi kan inte hitta någon bra fotograf till ett vettigt pris, alla vi talat med är bokade den 13/8

• Marisha-69

Hej igen.
    Klänningarna var för små!!
    Så det är bara att beställa nytt tyvärr.

Nu är det bara 4 dagar tills Midvintertös gifter sig spännande!!

• Tilde-76

Hej hej!

Marisha: Va trist att klänningarna inte passade. Men det ska väl inte vara några problem att sälja dom gissar jag!

Tiden går otroligt snabbt.... var inte så länge sedan vi sågs och kollade på papper med Midvinter och nu är det dax för henne. Vi börjar nedräkningen nu... 6mån kvar. Kanske dax att kolla lite checklistor på vad man borde ha klart nu.... Men men, dett mesta är ju klart så det är nog lugnt för oss.

Hur är det med er andra??

• Marisha-69

Ja, hur går det för er andra tjejer!!???
    Var är ni?

Jag ska gå och titta på Midvinters bröllop på lördag, det ska bli kul!

6 månader är inte speciellt lång tid, rätt vad det är så är det bara ett par dagar kvar för er med.
    Själva har vi exakt 7 månader och en vecka kvar. Det närmar sig.

• Paulaa

HEJ bRUDAR!
    är det här ni håller hus! nu var det länge sen vi hördes av , hur går det med alla era planer?
    vi har kommit ett litet steg framåt vi har nämligen fått boka kyrkan nu i allaflal det känns SKÖNT.
    vi har ju resa till Bangkok i februari för att köpa kläder o sånt fast det känns ju inte lika roligt nu med katastrofen och allt. men vi kommer nog åka i allafall
    Marisha, beställde du två klänningar?? :) var det från ebay eller?

Tilde! har du någon bild på inbjudningskorten? är väldigt nyfiken!
    var håller alla andra brudar hus?
    kram

• Marisha-69

Paulaa:
    Ja, jag kiunde inte bestämma mig förrän jag sett dom i verkligheten
    Nej jag har inte köpt dom från Ebay.

Jag undrar var alla "våra" andra tjejer är?

• Marisha-69

Hallåååå!!!!
    MinPrins, Lovekitten, AALF
    var är ni?!

Svar på tråden Sökes: Tilde-76, MinPrins, Lovekitten, Midvintertös, AALF, Jepsson, Paulaa m.fl.