Halla dar!
Hittade ni nagra brollopsskor? Jag bara alskar skor, sa det ska bli kul att fa valja nagra snart.
Forresten, om 6 manader har vi varit gifta i en dag!!! :) Tank vad tiden gar fort!
Jag har haft en jattebra helg i London. Vi gick till Confetti som ar en affar dar det saljer massor med sma saker till inbjudnings kort, dekorationer, sma presenter, ja allt man kan tanka sig. Men jag kopte inte sa mycket dar for det fanns en annan affar som min kompis kande till som heter Paperchase (lite billigare!). Dar kopte såp bubblor som vi ska ha pa borden under middagen. Forpackningen, eller flaskan kanske man sager? Ja, flaskan ser ut som en liten brollopstarta! Sen kopte jag hjart- formade ballonger och dekorationer till borden. De dekorerar egentligen borden pa vart stalle, men jag skulle vilja lagga till lite extra. Sen kopte jag annu fler brollopsmagasin... :)
Folk har redan borjat ringa min mamma for att tacka ja! Sa roligt! Sa nu undrar hon vad hon ska saga att vi onskar oss.. Pengar sager vi, hoppas att ingen tar illa upp men vi kan verkligen inte slapa med oss en massa saker till Paris.
Jag ska nog ha sloja, men ingen tiara. Vet inte varfor, men jag har aldrig haft nan lust att ha en tiara. Har du langt har? Har du inte nan blid eller sa pa hur du skulle vilja ha haret? Jag ar sa nyfiken!
Forresten, har du bestamt hur du ska gora med efternamnen? Och har ni kollat upp vad F behover ha med sig till Sverige for att fa gifta sig? Och vad maste man gora nar man val gift sig?? Usch, sant dar ar sa trakigt!
Kram L