vad ger ni er mamma i julklapp?
Jag har köpt julklappar till nästan alla nu, men mamma är kvar! Brukar inte ha svårt att hitta nåt åt henne men iår har jag idétorka! Vill ge henne nåt speciellt, en riktigt bra present... Vad ger ni till era mammor?
Jag har köpt julklappar till nästan alla nu, men mamma är kvar! Brukar inte ha svårt att hitta nåt åt henne men iår har jag idétorka! Vill ge henne nåt speciellt, en riktigt bra present... Vad ger ni till era mammor?
En bok och en skål från Kosta Boda Mine.
Min mamma får en cool och glammig handväska
En dvd-film och en chokladask!
Min mamam ska få alla möjliga saker: *Naturmedicin mot sin artros i knäna (ett pulver som ska fungera jättebra men som hon inte har haft råd att pröva, det kostar 300 kr burken)
* Sparbössa att spara ihop till ny medicin i.
* Krokar som ser ut som en tjej och en hund så att hon och hennes hund har varsin krok.
*jättefina örhängen
*Kylskåpsmagnet med bild på ett fint konstverk
*Världens bästa mamma-medalj från båda oss syskon (kanske lite barnsligt, men det struntar jag i för hon är världens bästa mamma)
*Tygkasse med en bild på en jack-russel på (hennes hund är en sån)får hon från min sambo
*en lyxig potatissticka med en bärnsten på.
Hon älskar att öpnna paket, därav alla småpresenter.
Av brorsan har hon redan fått ett köksbord med stolar och beskedet om att hon ska få barnbarn,tur att det inte är en tävling
Till mamma har jag köpt parfymen Atraction By Lancomé i ett gåvoset (415kr).
Jema
+ en påse med skumtomtar. Hennes favoritjulklapp genom åren
Jema
Jag å syrran köper det mesta tillsammans å vi har köpt
*biljetter till Lena ph till henne å pappa på alla hjärtans dag
*ljus
*morgonrocksklänning
*ljusstakar
En handväska och en ny plånbok.
Biljetter till Björn Skifs med mig som sällskap. Det ska bli en mor-dotter kväll med middag och show.
Hejsan
vilkea fina presenter ni köper :)
Jag älskar att ge bort saker, men iår har vi begränsat mängden för vi ska fira med nästan 10st flera iår och ....
Mamma o pappa för en present ihop härifrån tyskland, vi köpte en handgjord (hon älskar handarb.) fönsterbelysning, som jag vet att hon kommer älska
Lika köpte vi t mina svärföräldrar.
Men sen hör det till att varje person får strumpor
Så mamma får ett par snygga rutiga och sedan ett par med en katt som har små kattungar på ryggen (höns hade varit bättre för hon e en hönsmamma)
GOD JUL